مشاور نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران:

خونخواهی سردار سلیمانی مطالبه جهانی است

مشاور فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نکا گفت:خونخواهی سردار سلیمانی یک مطالبه جهانی است.

خونخواهی سردار سلیمانی مطالبه جهانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار آسودی مشاور فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ویژه برنامه بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در نکا گفت: دشمن اگر یک سردار سلیمانی را از ما گرفت الان در ایران بیش از ۸۰ میلیون نفر اعلام می‌کنند ما سردار سلیمانی هستیم.


سردار آسودی گفت: این تکثیر سردار سلیمانی در سرتاسر ایران اسلامی نشان از جایگاه باعظمت این شهید بزرگوار و مجموعه نیروی قدس سپاه در بین آحاد مردم دارد.

مشاور فرهنگی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا اقدام خلاف قوانین بین‌المللی انجام داده است، گفت: نه تنها مردم ایران بلکه همه مردم آزادیخواه  و مسلمانان جهان از دیروز یکپارچه درخواست انتقام خون سردار سلیمانی را دارند.

او افزود: مطالبه برای انتقام گرفتن اکنون یک مطالبه عمومی در جهان اسلام و حتی در جهان غیر اسلامی شده است.

مشاور فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها منتظر باشند به زودی انتقام سختی از آن‌ها گرفته می شود به گونه‌ای که از عمل خود پشیمان می‌شوند.

سردار آسودی افزود: بعضی از مسئولان آمریکایی به ترامپ هشدار دادند که شهادت سردار سلیمانی برای آمریکایی‌ها خطرناک‌تر است و قطعاً همین گونه خواهد بود.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.