حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله دفاع مقدس

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله دفاع مقدس حضور می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، رحیم‌آبادی معاون فرهنگی اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله دفاع مقدس استان‌های سراسر کشور در تهران برگزار می‌شود که استان خراسان جنوبی نیز در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند.

او با بیان اینکه این نمایشگاه با موضع دستاورد‌های ۴ ساله دفاع مقدس با موضوع انقلاب اسلامی برگزار می‌شود افزود: خراسان جنوبی در بخش‌های مختلف ادبیات، چاپ کتاب، حوزه‌های هنری و مستند‌ها در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند.

رحیم‌آبادی بیان کرد: این نمایشگاه از سه شنبه ۱۷ دی ماه تا پنج شنبه ۱۹ دی ماه دایر است و مورد بازدید عموم مردم، فرماندهان لشکری، کشوری و فرماندهان قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی عنوان کرد: این نخستین نمایشگاهی است که در قالب دستارود‌های چهل ساله نظام برپا می‌شود.

او با بیان اینکه خراسان جنوبی بخشی از اختراعات جوانان استان را در این نمایشگاه در معرض دید قرار می‌دهد اظهار کرد: هدف از حضور و برپایی نمایشگاه این است که دستاورد‌های ۴۰ ساله را در حوزه‌های مختلف به مردم نشان دهیم و این آثار در زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تاثیر زیادی دارد.

معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی همچنین از نمایش یادمان شهدای گمنام در قالب ماکت خبر داد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.