فالح الفیاض: دولت و مجلس عراق به وظیفه خود برای دفاع از حاکمیت ملی کشور عمل کنند

رئیس سازمان بسیج مردمی عراق که در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی حضور پیدا کرده بود، از دولت و مجلس عراق خواست به وظیفه خود برای دفاع از حاکمیت ملی این کشور عمل کنند.

فالح الفیاض: دولت و مجلس عراق به وظیفه خود در دفاع از حاکمیت کشور عمل کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «فالح الفیاض» رئیس سازمان بسیج مردمی (حشد الشعبی) عراق از دولت و مجلس این کشور خواست به وظیفه خود برای دفاع از حاکمیت ملی این کشور عمل کنند.

فالح الفیاض که در مراسم تشییع پیکر‌های شهید سردار قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در بغداد شرکت کرده بود، در مصاحبه با المیادین، گفت: ان شاء الله همه بر پیمان خود باقی خواهند ماند. بسیج مردمی به حرکت در همان مسیری که فرماندهان شهید برای دفاع از عراق و کرامت انتخاب کرده بودند، ادامه می‌دهد. همانطور که آیت الله سیستانی مرجعیت عالیقدر بر آن تأکید دارند. این دلاورمردان، پیروزی بر داعش را فرماندهی کردند.

الفیاض افزود: مشارکت گسترده مردم در این مراسم تشیع پیکر‌ها برای اعلام وفاداری به مسیر شهدا و و وداع با این قهرمانان است. ملت عراق نشان دادند حامی کسانی هستند که در راه کشور فداکاری می‌کنند. ابومهدی المهندس برای همه ما عزیز بود. او فرمانده، برادر و مربی برای همه ما بود.

او خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهیم تا به برکت این شهدا، صلح و امنیت در این کشور برقرار شود. ان شاء الله عراق به طور کامل از حاکمیت خود دفاع خواهد کرد. ان شاء الله این مردانی که برای دفاع از کشور و دفاع از ارزش‌ها کشته شدند، الگویی برای همه نسل‌های آینده باشند. ان شاء الله این ماجرا، درسی برای مردم عراق باشد تا به آنچه برای آن‌ها اهمیت دارد و کاری که باید صورت دهند، توجه کنند.

فالح الفیاض در پاسخ به سؤالی درباره امکان تصویب قانونی برای خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق گفت: این موضوع وظیفه دولت و مجلس عراق است. ما منتظر اقدامات دولت و مجلس هستیم. تأکید می‌کنم عراقی‌ها به حاکمیت و کرامت خود متعهد هستند و تاریخ شاهدی در این باره است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار