شهادت سردار قاسم سلیمانی پایانی برای رژیم جنایتکار صهیونیستی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : شهادت سردار قاسم سلیمانی پایانی برای رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : کرمانشاه دیار دلیران و خوبان است دیار کسانی که سید حسن نصرالله به این جمعیت دل بسته است.

او گفت : امروز مردم یمن به کرد‌ها و همه قومیت‌های کرمانشاه دل بسته‌اند.

این مسئول گفت: امروز مردم سوریه به دلیرمردانی همچون مهدی نوروزی‌ها و شهدای کرمانشاه که مدافع حرم شدند دل بسته‌اند چرا که می‌دانند از این یاران امام زمان (عج) در کرمانشاه بسیار هستند و بیش از ۴۰ سال است که از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام احمدی گفت: امروز اگر یک قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند در جای جای این مملکت هزاران قاسم سلیمانی متولد شده است و آماده شهادت هستند.

او افزود: همه دشمنان ما در آمریکا، اسرائیل، فرانسه و آن‌هایی که دل به آمریکا بسته‌اند بشنوند و بدانند همه ما منتظر یک اشاره امام انقلاب امام خامنه‌ای هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز همه این جمعیت آمده‌اند تا با سردار عزیزمان بیعت ببندیم که حاج قاسم بدنت را، چون عباس و علی اکبر تکه تکه کردند، پهلویت را مانند حضرت زهرا (س) شکستند چرا که سردار هم فاطمی، هم عباسی، هم حسینی و هم حیدری بود.

این مسئول گفت: دشمنان همه این بلا‌ها را سر حاج قاسم آوردند که نام ایشان را از بین ببرند و نمی‌دانستند کسی که حسینی است از بین نخواهد رفت، کسی که فاطمی است نامش نابود نخواهد شد کسی که حیدری است هیچ گاه از حافظه تاریخ اسمش، یادش و نامش پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام احمدی افزود: اگر حاج قاسم را تا دیروز نمی‌شناختند امروز این جمعیتی که کرمانشاه به خود دیده پیامی برای تمام مستکبرین و قاتلین مردم بیگناه یمن، افغانستان و عراق و سوریه دارد و جرقه‌ای است که ان شاالله منجر به ظهور امام زمان (عج) می‌شود.

این مسئول افزود: انقلاب ما صادر شده است و شهید سلیمانی و شهید نوروزی‌ها افتخاری برای نیرو‌های نظامی و مردم ایران و عراق هستند.

او گفت: یکی از فرماندهان عراقی می‌گفت اگر زمانی اتفاقی برای ایران بیفتد درجه‌های خود را در می‌آورم و از ایران دفاع می‌کنم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: حاج قاسم توکلش به خدا و توسلش به ائمه بود، فرماندهی او با همه فرماندهان فرق می‌کرد چرا که حاج قاسم فرمانده خودش را حضرت زینب (س) می‌دانست و وقتی قصد داشت عملیاتی را انجام بدهد در سوریه در حرم حضرت زینب (س) با زانو زمین می‌نشست و از این بانوی بزرگوار اذن می‌گرفت و نقشه راه را از آن حضرت دریافت می‌کرد.

این مسئول گفت: این سردار شهید آنقدر از نظر نظامی اقتدار داشت که به نیرو‌های خود یاد داده بود که هیچ وقت سر در مقابل هیچ دشمنی خم نکنند.

او گفت: حاج قاسم به ما یاد داده است که در راه انقلاب می‌ایستیم، استقامت می‌کنیم و شهید می‌شویم و خونمان در مقابل حاج قاسم‌ها هیچ ارزشی ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه زینبی‌ها راه زینب (س) و حیدری‌ها راه حسین (ع) را ادامه می‌دهند، گفت: دو سال پیش یکی از روزنامه‌های آمریکایی نوشته بود زمانی که بخواهند حاج قاسم سلیمانی را حذف کنند روز مرگ آمریکا است؛ آن‌ها می‌دانند با شهادت این سردار رشید اسلام دیگر خبری از اسرائیل نخواهد بود.

او با اشاره به تشکیل شورای عالی امنیت ملی به ریاست مقام معظم رهبری، گفت: این جلسه این پیام را دارد که مرز ما دیگر مرز ایران و عراق نیست و اسرائیل می‌داند مرز ما پشت دیوار‌های اسرائیل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به سربازان آمریکایی هم گفت: در هر جای منطقه پایگاه دارید یا پایگاه‌ها را خالی کنید و یا تابوت‌های خود را آماده کنید .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار