مراسم سوگواری «شهید سلیمانی» فردا در مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود

فردا یکشنبه ۱۵ دی از ساعت ۱۰ صبح هم‌زمان با سومین روز از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مردم کردستان در مسجد جامع سنندج گرد هم می‌آیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حسین خوش اقبال در جلسه هماهنگی برگزاری مجلس یادبود سردار سلیمانی، گفت: شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی مصیبتی جبران‌ناپذیر برای جبهه مقاومت است، اما بدون شک از هر قطره خون این شهید همام هزاران سردار دیگر برای ادامه این راه خواهند رویید.

او با اشاره به برگزاری مراسم شهید سلیمانی، افزود: باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی مدون مراسمی در شان این شهید بزرگوار برگزار و خدمات آشکار ایشان را بازگو کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، با اشاره به خدمات شهید سلیمانی، بیان کرد: تقویت حزب‌الله، جبهه مقاومت و نابودی داعش از جمله خدمات شهید سلیمانی است که می‌توان آن را به همه جهانیان اعلام کرد.

خوش اقبال ذکر کرد: تمام دستگاه‌های دولتی موظف هستند برای شناخت هر چه بیشتر شهید قاسم سلیمانی در مراسم ایشان حضور داشته باشند.

او تصریح کرد: فردا یکشنبه ۱۵ دی از ساعت ۱۰ صبح هم‌زمان با سومین روز از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مردم کردستان در مسجد جامع سنندج گرد هم می‌آیند.

سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، گفت: امیدواریم خون شهید قاسم سلیمانی درخت مقاومت را در منطقه تنومندتر کند که ریشه‌های این انقلاب محکم‌تر شود.

او با اشاره به برگزار مراسم شهید سلیمانی در کردستان، بیان کرد: تجلیل از فردی که از جایگاه بین‌المللی برخوردار بوده و عامل اتحاد و انسجام جهان اسلام دفاع از مظلومان است باید به‌گونه‌ای باشد که تداعی‌گر خدمات وی باشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، ذکر کرد: شهید سلیمانی خود را وقف آرمانی کرد که همواره علیه دشمن استکبار جهانی و رژیم صهیونیست بود و در آخر این دشمنان نتوانستند عمل سلوک و رفتار ایشان را تاب بیاورند و در یک عملیات تروریستی وی را به شهادت رساندند.

ماموستا فایق رستمی امام‌جمعه سنندج، با اشاره به اینکه سعادت جامعه بشری تنها به‌وسیله ایثار میسر می‌شود، اذعان کرد: مردم کردستان روز جمعه با تجمع خود نشان دادند که همواره از ایثارگرانی که در راستای امنیت و آرامش جامعه گام برمی‌دارند حمایت می‌کنند.

او با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی مصیبتی برای جهان اسلام است، عنوان کرد: این شهادت موجب شد که دوباره تأکیدی بر دشمن استکبار علیه اسلام و امت اسلامی داشت.

ماموستا رستمی بیان کرد: شهادت سلیمانی پیام بصیرت و آگاهی در بین مردم را دوباره شکوفاتر کرد تا این راه برای همیشه تداوم داشته باشد.

شعبان سپهر، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تصریح کرد: عمل و رفتار شهید حاج سلیمانی به همگان نشان داد که باید در برابر ناحق و ظلم ایستادگی کرد.\

او ذکرد: شهادت سردار سلیمانی سرمه‌ای بزرگ برای عالم اسلام و بشریت است چرا که ایشان فرمانروایی داعش را از روی کره زمین نابود کردند.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به اینکه برگزاری مراسم این شهید مجلس غرور و افتخار است، افزود: در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی باید افراد و شخصیتی به معرفی و شناخت این شهید بپردازند که روح ایشان را زنده کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.