سربازان وظیفه در زندان مهاباد سازمان دهی می‌شوند

وضعیت خدمتی سربازان وظیفه زندان مهاباد با هدف رفع مشکلات و نواقصات رفاهی، بهداشتی و محل خدمتی سربازان غیر بومی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، به منظور رسیدگی به وضعیت خدمتی سربازان وظیفه و رفع مشکلات و نواقصات رفاهی، بهداشتی و محل خدمتی سربازان غیر بومی، جلیلی رئیس اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات زندان‌های استان در مهاباد حضور یافت و مسائل و اهم مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را برای بهبود وبهسازی محل استراحت سربازان صادر نمود.

جلیلی در این دیدار با اشاره به مسئولیت سربازان در تأمین امنیت زندان گفت: مهمترین وظیفه یگان، حفاظت از زندان و اقتدار نظم و امنیت است که از شاخص‌های این وظیفه در عرصه زندانبانی حفظ انضباط ظاهری و معنوی است که اگر این امر به خوبی انجام نشود در انجام رسالت خود با مشکل روبرو خواهید شد.

او افزود: دوران مقدس سربازی به شما جوانان این امکان را می‌دهد تا آمادگی لازم را برای انجام نقش سازنده خود در امور فردی و اجتماعی به دست آورید و لازم است از خدمت سربازی به عنوان اندوخته‌ای از تجربه و فرصت رشد و شکوفایی استعداد‌های خود بعد از دوران خدمت بهره برداری کنید.

رئیس اداره بازرسی زندان‌های استان در پایان این دیدار گفت: سربازان بایستی در تمامی امورات کوشا بوده و در همین راستا رعایت نظم، پایبندی به ارزش‌های دینی و مذهبی، شرکت در نماز‌های جماعت و امور فرهنگی از مواردی است که باید مورد توجه واهتمام ویژه کارکنان وظیفه باشد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.