مادر شهید حججی:

همیشه می خواستم از حاج قاسم تشکر کنم اما نشد

مادر شهید حججی گفت: سردار سلیمانی گفته بودند که سه ماهه انتقام خون شهید حججی را می گیریم و همین کار را کردند. همیشه می خواستم از ایشان تشکر کنم اما نشد.

مادر شهید حججی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به عرض تبریک و تسلیت به رهبر معظم انقلاب و خانواده سپهبد شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد: هنگام شنیدن خبر شهادت حاج قاسم بدنم یخ کرد وقلبم به درد آمد. شهادت آن بزرگوار برای همه‌ی ماسخت بود و احساس کردم دوباره پسر خود را از دست داده ام.
 
مادر شهید حججی گفت: سردار سلیمانی گفته بودند که سه ماهه انتقام خون شهید حججی را می گیریم و همین کار را کردند. همیشه می خواستم از ایشان تشکر کنم اما نشد.

اوادامه داد:همه‌ی جوانان ما حاج قاسم‌ها هستند و ان شاالله راه آن سردار را ادامه می‌دهند.

او با بیان اینکه مردم ایران، مردمی با بصیرت و قدر شناس هستند؛ گفت: مردم ما همیشه در صحنه هستند و از حضور آنان در مراسم گرامی داشت شهید تشکر می‌کنم.

مادر شهید حججی اظهار کرد: قطعا انتقام سختی از دشمنان جنایتکار خواهیم گرفت و اجازه نخواهیم داد خون شهدا پایمال شود.
 

آمریکا با شهادت سردار سلیمانی منطقه را برای خود ناامن کرد


برادر شهید حججی با اشاره به خاطره‌ی شهید حججی بعد از بازگشت از سفر سوریه بیان کرد: شهید حججی قبل از یکی از عملیات‌ها با سردار سلیمانی دیدار داشتند و از صمیمیت سردار با جوانان مدافع حرم صحبت می‌کرد.
وی افزود: برای آن دسته ای متاسفم که هنوز دم از مذاکره می زنند.حضرت آقا چند بار فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست.

او با اشاره به صحبت‌های سردار سلیمانی در مراسم تشییع شهید حججی عنوان کرد: سردار سلیمانی در آن مراسم قسم خوردند که انتقام سختی از داعش می‌گیرند و همانطور هم عمل کردند.

برادر شهید حججی بیان کرد: آمریکا اگرچه ایران را داغدار کرد و در واقع ضربه‌ای بزرگ به خود وارد کرد و منطقه را برای خود ناامن کرد.

او با اشاره به ضرورت انتقام سخت از آمریکا عنوان کرد: قطعا با این انتقام، خواب بر دشمنان حرام خواهد شد و برخلاف گفته‌های بعضی افراد، دیگر جای مذاکره و سازش وجود نخواهد داشت.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فدای سردار و آقا محسن بشم ایشالله