از نقل و انتقالات فوتبال گیلان چه خبر؟

باشگاه‌های گیلانی با گذر از جاده شلوغ رفت و آمدها، در آستانه آغاز نیم فصل دوم لیگ آزادگان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حدود ۱۰ بازیکن جدید در جریان نقل و انتقالات فوتبال به تیم‌های فوتبال سپیدرود، ملوان و داماش پیوستند.

سپیدرود رشت

سرخ پوشان رشتی که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ یک عملکرد ضعیفی داشتند، سعی کردند با جذب چند بازیکن نقطه ضعف خود را برطرف کنند.

حامد آقایی، مدافع ۲۲ ساله سابق پرسپولیس که در فصل گذشته عضو تیم اکسین البرز بود با عقد قراردادی به جمع سپیدرودی‌ها ملحق شد.

امیرحسین نادم که یکی دیگر از تازه وارد‌های سرخ پوشان رشتی محسوب می‌شود، در جریان بازی تدارکاتی این تیم با پاس رشت از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شد.

محمد رستمی، هافبک نیم فصل گذشته داماش گیلان هم در آستانه انعقاد قرارداد با سرخ جامگان رشتی قرار گرفته است.

میثم فردوسی هم که یکی از بهترین‌های سپیدرود در نیم فصل اول بود به عضویت تیم مس کرمان درآمد.

ملوان انزلی

ملوانان که به تازگی قراردادی را با منطقه آزاد بندر انزلی تحت عنوان اسپانسرینگ به امضا در آوردند، در جذب بازیکن فعالیت پررنگی نداشتند و فقط محمد غلامی را از تیم قشقایی شیراز به عضویت خود در آوردند تا این مهاجم کهنه کار بار دیگر به ملوان بازگردد.

عبدالعظیم گوک، مدافع ملوان انزلی در نیم فصل اول رقابت‌ها، با اتمام دوران خدمت مقدس سربازی خود از جمع قو‌های سپید جدا شد.

شاهین بالیجانی هم به دلیل عدم دریافت مطالبات، قرارداد خود را فسخ و جمع ملوانان را ترک کرد.

داماش گیلان

بزرگ‌ترین جابجایی در اردوی لاجوردی پوشان رشتی روی نیمکت این تیم بود و مازیار ربیعی فر که به عنوان مدیرفنی داماش در نیم فصل اول فعالیت می‌کرد، با صلاحدید مسئولان داماش جایگزین سیامک فراهانی شد و هدایت داماشی‌ها را برعهده گرفت.

همچنین مصطفی حاجتی هم از تیم شهرداری فومن جدا شد و در ادامه فصل در کنار ربیعی فر داماشی را هدایت خواهد کرد.

با خروج محمد رستمی، داماشی‌ها دست به کار شدند و محمدرضا مهدوی، هافبک کهنه کار فوتبال گیلان را دوباره به جمع خود برگرداندند.

نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور از روز سه شنبه (۱۷ دی ماه) آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.