مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم مطرح کرد؛

۲۰۰ امدادگر هلال احمر قم در مراسم تشییع شهید سپهبد سلیمانی فعالیت می کنند

گلفشان گفت: ۲۰۰ امدادگر هلال‌احمر برای پوشش امدادی مراسم تشییع سردار سلیمانی در قم آماده هستند و پنج دستگاه آمبولانس در طول مسیر مستقر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمد گلفشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم گفت: ۲۰۰ امدادگر برادر و خواهر هلال‌احمر پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی را در قم به عهده دارند.

او با بیان اینکه ۲ هزار نفر از جوانان، امدادگران و داوطلبان عضو هلال احمر استان قم این شهید والامقام را بدرقه می‌کنند، ادامه داد: اعضای جوان هلال احمر نیز در قالب تیم سحاب و با هدف ارائه خدمات امدادی، راهنمایی و همراهی بیماران احتمالی در مسیر تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی به ارائه خدمات بشردوستانه خواهند پرداخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: هلال احمر استان قم در مسیر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در قم با به‌کارگیری پنج دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به پوشش امدادی می‌پردازد.

او افزود: امداد هوایی مراسم توسط یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر انجام می‌شود.

گلفشان با بیان اینکه ۲ پایگاه ویژه در حرم مطهر و مسیر‌ها فعال هستند، افزود: با توجه به حضور احتمالی دوستداران سردار دل‌ها از استان‌های مجاور در قم، پایگاه‌های امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر استان در تمام مسیر‌های منتهی به قم، برای خدمت رسانی در حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار