بدهی ۷۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های اجرایی گلستان به شرکت برق

استاندار گلستان گفت: دستگاه‌های اجرایی یک ماه برای تسویه بدهی خود به شرکت برق فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  هادی حق شناس استاندار گلستان در جلسه رونق تولید استان گفت: دستگاه‌های اجرایی ۷۰ میلیارد تومان به شرکت برق بدهکارند و باید حداکثر تا یک ماه، بدهی خود را تسویه کنند.


هادی حق شناس در ادامه این جلسه گفت: از ابتدای امسال پرداخت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای ۲۵۷ طرح اقتصادی مصوب شده است که تاکنون ۲۹۰ میلیارد تومان به ۵۹ طرح پرداخت شده است.


حق شناس افزود: گلستان به لحاظ مبلغ تسهیلات واحد‌های تولیدی معرفی شده به بانک‌ها رتبه چهارم کشور و در میزان پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه پنجم و در پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی رتبه هفتم را دارد.


حق شناس افزود: مشکلات و دغدغه‌های ۴ واحد تولیدی بررسی شد و امیدواریم با همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی رونق به این واحد‌های تولیدی بازگردد.


او گفت: باید با مشارکت بانک‌ها میزان پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی را ارتقا دهیم و به آن‌ها در مسیر بهبود فعالیت هایشان کمک کنیم.


بازسازی و نوسازی شالیکوبی‌های استان و اجازه بهره مندی گمرکات استان از ظرفیت انباری سایر دستگاه‌های اجرایی استان در پایانه مرزی اینچه برون از مهمترین مصوبات این جلسه بود.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار