سردار سلیمانی با عمل به نسخه‌‍‌های رهبری، جهان اسلام را نجات داد

همرزم شهید سلیمانی گفت: سردار سلیمانی با عمل به نسخه‌‍‌های مقام معظم رهبری، پیامبر و اولیای الهی جهان اسلام را نجات داد.

سردار سلیمانی با عمل به نسخه‌‍‌های رهبری، جهان اسلام را نجات دادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  سردار سرتیپ دوم غلامرضا احمدی، یکشنبه شب ۱۵ دی، در مراسم بزرگداشت یاد سردار سپهد قاسم سلیمانی در حسینیه جماران بیرجند، گفت: بنده از سال ۶۰ که مسئولیت نیرو‌های خراسان را در جبهه جنوب بر عهده داشتم حاج قاسم سلیمانی را می‌شناسم.

او افزود: هیچ ملتی و هیچ تحلیل‌گر بین‌المللی و نظامی غیر از ضعف و ناتوانی رئیس جمهور آمریکا، متحدان آن‌ها، ۲۵۰۰ نظامی آمریکایی و همه تجهیزات آن‌ها نمی‌تواند هیچ قضاوتی پشت سر این حادثه داشته باشد.

 همرزم شهید سلیمانی بیان کرد: رئیس جمهور منفور آمریکا شخصا ترور سردار سلیمانی را مدیریت می‌کند و تا بعد از شهادت از پشت دستگاه‌های مخابراتی هدایت کننده عملیات کنار نمی‌رود، نشان از جایگاه و تاثیر وجودی حاج قاسم دارد.

احمدی تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا شأن و منزلت خود را آنقدر پایین می‌آورد که به جبران تمام ناکامی‌های خود در ماندن در عراق، سوریه و لبنان، حاج قاسم را در لحظه‌ای که هیچ سلاح و پناهی ندارد، ترور کند غیر از لطف الهی برای بالا بردن اسلام و پایین آوردن قدرت چشم پرکن آمریکا نیست.

فرمانده سابق سپاه امام علی بن ابی طالب قم اظهار کرد: در ابتدای انقلاب نیرو‌های ارتش انسجام خود را از دست داده بودند و بسیج و سپاه هنوز شکل نگرفته بود، اما در آن روز سردار سلیمانی و همرزمان خود خرمشهر، هویزه، قصر شیرین و چند برابر خاک لبنان را آزاد کرد.

او بیان کرد: از تمام کسانی که با قاتلان سردار حاج قاسم سلیمانی‌ها مذاکره می‌کنند می‌خواهیم که خون بهای سلیمانی تحریم‌ها نیست و این خطای استراتژیکی است که ترامپ انجام داده و با این پیام‌ها حل نمی‌شود.

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه امروز به برکت امام (ره)، مقام معظم رهبری و همت مردم رزمندگان سردار سلیمانی در پشت این خط مرز‌های اسرائیل پای می‌کوبند تا هر موقع مقام معظم رهبری صلاح بداند برای آزادی غزه اقدام کنند، افزود: در زمان ریاست پمپئو در سازمان اطلاعاتی آمریکا، پمپئو دو نامه به سردار سلیمانی نوشت و حاج قاسم حتی آن‌ها را باز نکرد که سردار سلیمانی این را از مقام معظم رهبری آموخته است.

فرمانده سابق سپاه علی بن ابی طالب قم بیان کرد: خستگی‌ناپذیری، روحیه ضد استکباری و اعتماد و توکل بر خداوند، از دیگر فضائل حاج قاسم است.

احمدی با بیان اینکه نخستین فضیلت سردار سلیمانی ولایت مداری ایشان است، تصریح کرد: سردار سلیمانی یک روز از خدمت به نظام و مردم دست برنداشت و با وجود اینکه جانباز بالای ۵۰ درصد شده بود، حتی یک ریال به عنوان جانباز و یا حق ماموریت در کشور‌های دیگر از نظام دریافت نکرد.

او با اشاره به اینکه باید به این شاخصه‌ها اقتدا کنیم، اظهار کرد: کابوس انتقام قتل سربازان آمریکا از درون آن‌ها را ازهم خواهد پوساند و دست انتقام الهی هر موقع حکمت خداوند باشد بیرون خواهد آمد.

همرزم شهید سردار سلیمانی بیان کرد: مصاحبه‌ای از دختر حاج قاسم پخش شد که گفته بود انتقام خون پدرم را عمویم سیدحسن نصرالله خواهد گرفت، امروز می‌گوییم زینب خانم دختر حاج قاسم بداند به برکت حلول روح سردار سلیمانی در جوانان ایران، عراق، سوریه، یمن، پاکستان و افغانستان، میلیون‌ها عمو دارد که انتقام او را خواهند گرفت.

احمدی گفت: من پنج سال جانشین سردار قاآنی در جنگ بودم و می‌توانم بگویم همانطور که خود سردار سلیمانی نیز بار‌ها اعلام کردند، ایشان و حاج قاسم یک روح در دو بدن هستند و تمام شاخصه‌های سردار سلیمانی را ایشان دارد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.