شاهکار جادوگر تورین/ رونالدو به رکورد سانچز رسید

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس با درخشش در بازی امروز تیمش برابر کالیاری، به رکوردی استثنایی که پیش از این تنها در اختیار مهاجم پیشین بارسلونا بود دست یافت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته هجدهم سری آ، تیم فوتبال یوونتوس در دیداری خانگی به مصاف کالیاری رفت و با نتیجه ۰-۴ به پیروزی رسید. رونالدو در جریان پیروزی تیمش در این دیدار نقش بسزایی داشت و ۳ گل به ثمر رساند. رونالدو با به ثمر رساندن ۳ گل در دقایق ۴۹، ۶۷ و ۸۲ موفق شد در یک نیمه هتریک کند.  

رونالدو که ماه آینده ۳۵ ساله خواهد شد، برابر کالیاری نخستین هتریک خود در سال ۲۰۲۰ میلادی را به ثبت رساند. او همچنین برای سی و ششمین بار موفق شد در دیدار‌های لیگ برتری هتریک کند. فوق ستاره پرتغالی در فصل جاری ۱۳ گل برای یوونتوس به ثمر رسانده و تنها ایموبیله مهاجم لاتزیو با ۱۹ گل بالاتر از او قرار دارد.


بیشتر بخوانید: یوونتوس و رونالدو ۲۰۲۰ را توفانی آغاز کردند/بازگشت زلاتان به میلان پس از ۸ سال ثمری نداشت


رونالدو با هتریک در بازی امشب به دومین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد که در ۳ لیگ معتبر سری آ، لالیگا و لیگ برتر موفق به  هتریک کردن می‌شود.  

پیش از فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، تنها الکسیس سانچز موفق شده بود چنین آماری را به ثبت برساند. مهاجم کنونی تیم اینترمیلان سال ۲۰۱۵  و با پیراهن آرسنال برابر لسترسیتی هتریک کرد. سانچز در جریان پیروزی ۰-۴ بارسلونا برابر لچه در ژانویه سال ۲۰۱۴ نیز هتریک کرد و ۴ سال قبل از آن ۳ گل از هفت گل اودینزه برابر پالرمو را به ثمر رساند تا تا نخستین بازیکنی باشد که در ۳ لیگ معتبر هتریک کرده است.


بیشتر بخوانید: زمان خداحافظی رونالدو از یوونتوس مشخص شد


در طرف دیگر رونالدو تنها یک بار موفق شد برای منچستر یونایتد هتریک کند که آن هم به سال ۲۰۰۸ و بازی برابر نیوکاسل برمی گردد. جادوگر تورین در ترکیب کهکشانی‌ها نیز تاریخ ساز شد و در ۳۴ دیدار هتریک کرد. او در سال ۲۰۱۰ و برابر مایورکا نخستین هتریک لالیگایی خودش را ثبت کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار