رئیس دانشگاه دامغان خبر داد؛

راه اندازی رشته های جدید در دانشگاه دامغان

رئیس دانشگاه دامغان گفت: رشته‌های جدید در دانشگاه دامغان شامل رشته‌هایی نظیر ادبیات نمایشی و تلویزیون در شرق کشور تنها در این دانشگاه تدریس می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالعلی بصیری رئیس دانشگاه دامغان رئیس دانشگاه دامغان در جلسه شورای دانشگاه دامغان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان  بابیان اینکه رشته‌های نو و جدید در این مرکز دانشگاهی راه‌اندازی می‌شود،گفت: همواره تلاش در این راستا بود که رشته‌هایی تدریس شود که در سایر دانشگاه‌ها کمتر وجود داشته باشد.

او بابیان اینکه رشته‌های جدید در دانشگاه دامغان راه‌اندازی می‌شود، افزود: رشته‌هایی نظیر ادبیات نمایشی و تلویزیون در شرق کشور تنها در این دانشگاه تدریس می‌شود.

رئیس دانشگاه دامغان رئیس دانشگاه دامغان بابیان اینکه ادبیات نمایشی و تلویزیون در زمره رشته‌های نو دانشگاه دامغان هستند، اظهار داشت: در حوزه شرق کشور تنها در دانشگاه دامغان این دو رشته تدریس می‌شود.

بصیری  بابیان اینکه این دانشگاه در حال حاضر چهار هزار و ۴۰۰ دانشجو دارد، ابراز داشت: دانشگاه دامغان برخوردار از ۱۶۵ عضو هیئت‌علمی و هشت دانشکده است که تلاش شد طبق سیاست‌های ابلاغی دولت به سمت ارائه طرح‌ها و برنامه‌های کاربردی باهدف حل مشکلات روز جامعه گام برداریم.

 او بابیان اینکه هسته اولیه این دانشگاه به کمک خیران و مردم در سال ۶۴ شکل گرفت، در ادامه تصریح کرد: درواقع رشته زمین‌شناسی ازجمله اولین‌های رشته تحصیلی‌های این دانشگاه است که بعد از آن تلاش شد تا با ارتقا دانشگاه امروز شاهد پذیرش دانشجو در حوزه علوم پایه و تمامی رشته‌ها و مقاطع باشیم.

رئیس دانشگاه دامغان بابیان اینکه رشته‌های مهندسی، هنر و علوم انسانی سال ۸۸ به این دانشگاه اضافه‌شده است، تصریح کرد: دانشگاه دامغان در تدوین سند آمایش سرزمین نیز به‌صورت جدی ورود دارد و می‌کوشد تا مشاوره‌های تخصصی خوبی در این زمینه به مسئولان ارائه دهد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.