اجرای ۳ طرح ارتباطاتی در کمیجان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی از اجرای ۳ طرح ارتباطاتی در کمیجان خبرداد.

اجرای ۳ طرح ارتباطاتی در کمیجانلادن مهدوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی در حاشیه جلسه بررسی وضعیت خطوط مخابراتی و ارتباطات شهرستان کمیجان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از اجرای ۳ طرح ارتباطاتی در کمیجان خبرداد.

مهدوی افزود: با اشاره به اهتمام دولت جهت رف مشکلات در آینده نزدیک گفت: در حال حاضر ۳ طرح قابل توجه را در دست اقدام در سطح شهرستان داریم که امیدواریم با تعامل و همکاری مسئولین شهرستان بتوانیم این امر مهم را اجرایی نماییم.

او اضافه کرد: این طرح‌ها شامل افزایش آنتن دهی و تقویت شبکه اینترنت روستای خمارباغی تاسیس و اجرای طرح فیبر نوری روستای وفس و چهرقان که با توجه به جمعیت قابل وجه نیاز به اجرای این طرح بیش از پیش احساس می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی با بیان اینکه در سطح شهرستان کمیجان به دلیل وجود برخی از مناطق کوهستانی پوشش خدمات مخابراتی در حداقل میزان خود قرار دارد او نبود باطری در سیستم شبکه مخابرات تعدادی از روستا‌ها اختلالاتی را هم به وجود آورده ادامه داد:: در آستانه انتخابات سعی داریم مسائل پیش رو رو هر چه سریع‌تر برطرف کنیم.

جلسه بررسی وضعیت خطوط مخابراتی و ارتباطات شهرستان کمیجان با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی و دردهیاران شهرستان برگزار و مسائل و مشکلات حوزه ارتباطات مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه دهیاران با طرح مشکلات موجود اعم از نبود انتن دهی در برخی از روستا‌ها و خدمات و انتن دهی اینترنت اپراتور‌ها موجود در سطح کشوراین موارد را از مطالبات مردم در عصر گسترش فناوری اطلاعات خواستار رفع مشکلات شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.