رئیس اداره محیط زیست دلفان خبر داد؛

دستگیری باند شکار غیر مجاز در شهرستان دلفان

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست دلفان از دستگیری یک باند حرفه‌ای شکار غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رامین رحمتی از دستگیری یک باند حرفه‌ای شکار غیر مجاز در گشت و کنترل شبانه نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان خبر داد.

وی گفت: در پی گشت و کنترل شبانه یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان در حوزه استحفاظی، یک باند حرفه‌ای از شکارچیان غیر مجاز که از استان‌های مجاور برای شکار گونه‌های جانوری به این شهرستان آمده بودند در نیمه‌های شب و در حین شکار دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست دلفان، افزود: در این عملیات چهار متخلف زیست محیطی دستگیر و از آن‌ها چهار قبضه اسلحه جنگی و شکاری شامل یک قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه اسلحه برنو، یک قبضه تکلول غیرمجاز، یک قبضه تکلول مجاز، ۴۵ عدد فشنگ و یک رشته قطار به همراه لاشه سه رأس گراز و یک سر خرگوش کشف و ضبط شد.

رحمتی، اظهار داشت: پرونده این متخلفین زیست محیطی پس از بازجویی مقدماتی، تنظیم صورتجلسه و اخذ جریمه ضرر و زیان، برای رسیدگی به مراجع قضائی تحویل شد.

وی، گفت: بر اساس ماده ۱۴ قانون شکار و صید، ادوات کشف شده از این متخلفین تا صدور رأی قطعی توسط دادگاه، به صورت امانی زیر نظر این اداره باقی می‌مانند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان از تمامی دوست داران محیط زیست درخواست کرد که هرگونه تخلف زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار