زنده نگهداشتن یاد سردار قاسم سلیمانی با نامگذاری خیابان‌های استان مرکزی

مردم شهر‌های استان مرکزی با نامگذاری خیابان‌ها به اسم سردار قاسم سلیمانی یاد او را زنده نگهداشتند.

زنده نگهداشتن یاد سردار قاسم سلیمانی با نامگذاری خیابان‌های استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  علاقه مردم استان مرکزی به سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران موجب شده تا علاوه برمراسم گرامیداشت سردار دل‌ها با نامگذاری خیابان‌ها و میدان‌های شهر‌ها نام سردار سلیمانی را زنده نگهدارند.

تغییر نام میدان سرداران اراک به نام شهید قاسم سلیمانی

کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر اراک با اکثریت قاطع آرا، به تغییر نام میدان سرداران اراک به نام سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی رای داد.

این اقدام به منظور زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای والامقام و تکریم و تجلیل از رشادت‌های سراسر افتخار سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، انجام می‌شود.

نامگذاری یک خیابان در زرندیه به نام سردار سلیمانی

مردم شهرستان زرندیه هم یک خیابان شهر پرندک را خیابان سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری کردند و در مراسمی رسمی با حضور امام جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی و امت شهید پرور شهرستان زرندیه این خیابان پرده برداری و افتتاح شد.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرده بود و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی روز‌های شنبه، یک شنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهاردهم، پانزدهم، شانزدهم و هفدهم دیماه ۹۸ در شهر‌های کربلا، نجف، اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان تشییع و در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.