سیاووشی: پیشرفت جامعه هندبال به عملکرد تیم ملی وابسته است

دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: اگر تیم ملی نتیجه بگیرد هندبال ایران پیشرفت می‌کند.

علی سیاووشی دروازه بان تیم ملی هندبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی هندبال و اینکه امیدوار به کسب سهمیه جهانی است، اظهار کرد: شرایط اردو‌ها خوب است. فدراسیون هندبال همه امکانات  را مهیا کرده است تا تیم ملی نتیجه بگیرد. بازیکنان داخلی و لژیونر‌ها دست به دست هم داده اند تا بتوانیم نتیجه خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنیم. متاسفانه من برای اردوی ترکیه به تیم ملی دعوت نشدم، اما اکنون هدف نتیجه گرفتن تیم ملی است.

او ادامه داد: هر بازیکنی که به این اردو دعوت می‌شود باید فکرش را معطوف بازی‌ها کند تا بتوانیم در کویت نتیجه خوبی کسب کنیم. اگر تیم ملی نتیجه بگیرد باعث پیشرفت جامعه هندبال می‌شود.  

سیاووشی درباره اینکه تفاوت مسابقات قهرمانی آسیا با انتخابی المپیک چیست، گفت: به هر حال یک تیم از آسیا به المپیک صعود می‌کند. همه فکر می‌کردند تیم ملی قطر به این رقابت‌ها راه یابد، اما تیم ملی بحرین توانست جواز حضور در المپیک توکیو را کسب کند. در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۴ تیم به مرحله بعد می‌رسند. شانس زیادی برای حضور در این رقابت‌ها داریم و بازیکنان با بازی‌های خوب می‌توانند توانایی خود را نشان بدهند. تیم‌های ملی عراق و ژاپن در مسابقات مقدماتی المپیک حاضر نشدند تا اردو‌های تدارکاتی بیشتری برگزار کنند.


بیشتر بخوانید: مراسم بدرقه ملی پوشان هندبال برگزار شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار