هانس زیمر، آهنگساز فیلم سینمایی «جیمزباند» شد

هانس زیمر، برنده جایزه اسکار، به عنوان آهنگساز جدیدترین فیلم جیمزباند با عنوان «زمانی برای مردن نیست» انتخاب و جایگزین دن رومر شد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، با اعلام چند منبع، هانس زیمر آهنگساز جدید فیلم سینمایی جیمزباند است.

تایید شده که هانس زیمر آهنگساز فیلم سینمایی «گلادیاتور»، «تلقین» و «رمز داوینچی» هم اکنون روی فیلم «زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین فیلم سینمایی از مامور ۰۰۷ با بازی دنیل کریگ کار می‌کند. او جایگزین دن رومر، آهنگساز آمریکایی شده است که پیش از این به عنوان آهنگساز این فیلم انتخاب شده بود.

شایعاتی پیرامون وضعیت جیمزباند که در محله پس از ساخت در لندن قرار دارد، مطرح شده بود. کری فوکنگا کارگردان این فیلم سینمایی با رومر در فیلم سینمایی «جانوران بدون کشور» و سریال «مجنون» همکاری کرده بود.

انتظار می‌رود هانس زیمر که در سال ۲۰۲۰ بر روی فیلم‌های «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴»، «تاپ گان:مارویک» و «تل ماسه» نیز فعالیت می‌کند برای تمام کردن به موقع این پروژه که در تاریخ ۱۰ آوریل اکران می‌شود نیاز به کمک داشته باشد. گفته می‌شود باید موسیقی این فیلم تا میانه ماه فوریه به پایان برسد.به همین دلیل همکاران قبلی هانس زیمر (آهنگساز پروژه‌های «بلید رانر ۲۰۴۹» و «ارقام پنهان») نیز در این پروژه با او  همکاری می‌کنند.

توماس نیومن برای فیلم‌های سینمایی «اسکای فال» در سال ۲۰۱۲ و «اسپکتر» در سال ۲۰۱۵ نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود که هر دو فیلم به کارگردانی سم مندس بود و بیش از ۲ ساعت موسیقی برای آن‌ها ساخته بودند.

هانس زیمر تا کنون یازده بار نامزد جوایز اسکار شده است.تنها یک بار در سال ۱۹۹۴ برای انیمیشن «شیرشاه» این جایزه را دریافت کرد. او با فیلم‌های اکشن «غریبه نیست» و پیش از این آهنگسازی سه فیلم «بتمن»، چهار فیلم «دزدان دریایی کارائیب» دو فیلم «شرلوک هلمز» و «ماموریت غیر ممکن» را انجام داده است.

این اولین بار در تاریخ جیمزباند است که آهنگساز آن در مرحله پس از ساخت دچار تغییر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار