فرماندار ویژه خرمشهر؛

سردار شهید سلیمانی نقطه عطف، تاریخ ساز و مبارزی واقعی

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نقطه عطف و تاریخ ساز در مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر روز سه‌شنبه درحاشیه آیین تشییع پیکر شهید ابومهدی مهندس در آبادان ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، از ملت ایران اسلامی به ویژه مردم خوزستان قدردانی کرد و گفت: آنچه که اتفاق افتاده محصول یک دوره ۴۰ ساله مبارزه مستمر با استکبار جهانی بوده و در این جبهه تاکنون شهدای زیادی به اسلام تقدیم کردیم و شهید حاج قاسم سلیمانی نقطه عطف این مبارزه و مقاومت است.

او افزود: اعتقاد داریم به فضل الهی این نقطه پایانی برای آمریکا و استکبار جهانی باشد و آنچه که ملت ایران اسلامی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری، از  خون شهدا به امانت وام می گیرند، حس وحدت و همبستگی است.

فرماندار ویژه خرمشهر ادامه داد: آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و آل سعود چندین سال برای تفرقه در جامعه اسلامی ما و همین‌طور بین کشورهای اسلامی تلاش مضاعف داشتند تا با تفرقه‌افکنی می‌خواهند به اهداف خود برسند.

حیدری افزود: شهادت شهید سلیمانی نه تنها این تئوری را خنثی کرد بلکه یک وحدت عمیق بین همه گروه‌ها و قشرهای مختلف و احاد ملت ایران ایجاد کرد که دراین چهار روز، میلیون‌ها ایرانی در خیابان‌ها، مصلاها، حسینیه‌ها و مساجد آمده و عزاداری می‌کنند.

 

او گفت: همچنین،دفاع فرماندهان و مردم این مرز و بوم در کشور عراق باعث شد ملت عراق با صلح در همسایگی برداران مسلمان خود در ایران زندگی کنند و امروز دو ملت در مسایل بین المللی همراه و همسوی هم باشند.

فرماندار ویژه خرمشهرافزود: به تعبیر مقام معظم رهبری از کشور عراق در این موضوع شهادت مبارزان نیز خون‌خواهان زیادی از کشور عراق  به پا خواهند خواست و خون این شهید بزرگوار و شهدای مکتب مقاومت و جبهه مقاومت هدر نمی‌رود و به زودی شاهد تغییر استراتژی و مقاومت خواهیم بود.

پیکر مطهر شهید ابومهدی المهندس سه شنبه از طریق فرودگاه آیت الله جمی آبادان وارد این شهر شد.

حضور قشرهای مختلف مردم از زن و مرد و پیر و جوان در کنار هم ، سران طوایف و عشایر عرب و پرچم‌های برافراشته آنان ، درکنار مسوولان جلوه باشکوهی به این تشییع داده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.