از ابتدای سال تاکنون؛

۲۴۲۰ فرصت شغلی جدید در شهرستان نظرآباد

فرماندار نظرآباد گفت: از ابتدای سال تاکنون برای حدود تعداد ۲۴۲۰ نفر فرصت شغلی جدید در شهرستان نظرآباد ایجاد شده است.

۲۴۲۰ فرصت شغلی جدید در شهرستان نظرآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،جواد صادقلو ،فرماندار نظرآباد گفت :با تشکیل کارگروه بررسی مشکلات واحد های تولیدی در قالب بازدید از صنایع به مشکلات ۱۰۰ واحد صنعتی در شهرستان نظرآباد رسیدگی شده است.

صادقلو افزود:برای رفع مشکلات واحد های تولیدی  نیز حدود ۳۷۰ میلیارد اعتبار در قالب تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

فرماندار نظرآباد  افزود : از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه نیز حدود ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات فقط به دو واحد تولیدی پرداخت شده که باعث تثبیت اشتغال ۱۱۹ نفر در این شرکت ها شده است.

او گفت : ۵۶ واحد نیز درخواست دریافت تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ هستند که به در خواست های ۲۹ واحد متقاضی در کارگروه استانی رسیدگی و مصوب شده که ۲۲ مورد به بانک ها معرفی شده اند.
فرماندار نظرآباد گفت : کل مبلغ درخواستی از تبصره ۱۸ برای واحد های صنعتی شهرستان نظرآباد حدود ۵۳۴۸ میلیارد ریال می باشد که تا کنون با پرداخت ۱۳۱۷ میلیارد ریال آن موافقت شده است.

صادقلو با اشاره به اهمیت حمایت از سرمایه گذاران و صنعت گران برای کشور گفت : همه توان مدیریتی شهرستان نظرآباد برای حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان را بسیج کرده ایم و در حال حاضر هم ۲۳ متقاضی صدور پروانه بهره برداری تولیدی در شهرستان داریم که با شروع فعالیت آنهه برای ۷۱۴ نفر اشتغال جدید ایجاد خواهد شد.

فرماندار نظرآبادافزود : با تلاش های که از طریق فرمانداری و واحد های مرتبط در زمینه ایجاد اشتغال  در سال رونق تولید در مجموع از ابتدای سال تا کنون برای حدود تعداد ۲۴۲۰ نفر فرصت شغلی جدید در شهرستان نظرآباد ایجاد شده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار