اطلاعیه قطع آب در دو شهر مازندران

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: به دلیل اتصال خطوط انتقال آب و رفع شکستگی خط انتقال، آب آشامیدنی شهر‌های ساری و سرخرود قطع می‌شود.

بهمن آذرمنش مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب شهری مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: به دلیل اتصال خطوط انتقال آب در کمربندی غربی، ساکنان مناطق شهرک امام حسین (ع)، کوی امام حسین (ع)، کمربندی غربی از سه راه جویبار تا مسکن جوانان و اشرفی امروز سه شنبه ۱۷ دی از ساعت ۱۲ تا ۱۷ به مدت ۵ ساعت با افت فشار و یا قطع آب مواجه می‌شوند.

او افزود: همچنین به دلیل رفع شکستگی خط انتقال مخزن ذخیره سرخرود، ساکنان این شهر امروز سه شنبه ۱۷ دی از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه (به مدت ۸ ساعت) با قطع آب مواجه می‌شوند.

آذرمنش گفت: از ساکنان مناطق ذکر شده تقاضا می‌شود ضمن مدیریت مصرف و اجتناب از مصارف غیرضروری، نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز خود اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب شهری مازندران افزود: در بخش آب ۲۲ امور و ۵۸ شهر به این مرکز متصل هستند که کل استان را در بر می‌گیرد.

او با بیان اینکه ۲۳۷ مورد قطعی آب از طریق ناظران ۱۲۲ امورات به مرکز سامانه در ۶ ماه اول امسال اعلام شد، گفت: مجموع ساعات قطعی آب در استان ۴۱ روز ۱۶ ساعت و ۴۹ دقیقه بوده است.

آذرمنش افزود: قطع آب از طریق ناظران به کارشناسان اطلاع و در سیستم ثبت می‌شود و در صورت تماس، به مشترکان اطلاع داده می‌شود.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ستاره اسلامی
۰۷:۳۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام اینجانب ساکن درویش آباد سرخرود می باشم از روز 24 بهمن ماه 1398 تا الان که روز سه شنبه 6 اسفند ماه 1398 می باشد آب در سرخرود و مناطق اطراف آن کاملا قطع می باشد و کسی پاسخگو نمی باشد. خواهشمندم شما صدای مردم را به مسولان برسانید
آخرین اخبار