شهردار لار خبر داد؛

نامگذاری یکی از بلوارهای شهر لار به‌نام سردار سلیمانی

شهرداری و شورای اسلامی شهر لار در قالب مصوبه‌ای به پاسداشت مجاهدت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یکی از بلوارهای اصلی این شهر را به نام این سردار اسلام نامگذاری کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شهردار لار ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، گفت: با هدف قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام، بلوار حدفاصل ورودی شهر از سمت جهرم تا میدان امام رضا (ع) بنام سپهبد شهید قاسم سلیمانی مزین شد و این کمترین کاری بود که ما توانستیم در برابر مجاهدت‌ها و رشادت‌های این بزرگوار انجام دهیم.

محمدرضا قنبرنژاد افزود: این بلوار با طول حدود ۶ کیلومتر در ورودی شهر لار واقع شده که بخشی از آن در سال ۹۷ و بخشی دیگر در سال جاری شامل آسفالت، اجرای بلوار، نصب تیرهای روشنایی، نمادهای نوری، طرح‌های فضای سبز و همچنین نماد ورودی شهر اجرا شده است.

شهردار لار با بیان اینکه تابلو نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ابتدا و انتهای بلوار نصب خواهد شد، اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک نیز از تمثال این شهید والامقام در این بلوار رونمایی می‌شود.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار