واکنش عزت‌الله ضرغامی به تهدیدهای ترامپ؛

فرهنگ هوایی است که این روز‌ها در خیابان‌های ایران استنشاق می‌شود

رئیس سابق سازمان صدا و سیما، به حماقت ترامپ برای هدف قرار دادن نقاط فرهنگی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها، آمریکا بیش از پیش چهره شیطان صفت خود را نمایان کرده است. کشوری که به بهانه مبارزه با تروریسم، سردار پرافتخار اسلام و نفر اول در مبارزه با گروه‌های تکفیری، سپهبد قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه ترور کرد، حال قصد از بین بردن مناطق فرهنگی و تاریخی ایران را دارد. در حالی که عملکرد دولت آمریکا و ترامپ در ترور شهید سلیمانی و تهدید به از بین بردن نقاط فرهنگی در ایران، کاملا مخالف قوانین بین‌المللی است، رئیس جمهور آمریکا وقیحانه در پیام‌های توییتری یا سخنرانی‌های مطبوعاتی، به تهدید‌های خود ادامه می‌دهد.

دونالد ترامپ، دو روز پیش اعلام کرد که در صورت واکنش احتمالی ایران در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، موشک‌های این کشور، ۵۲ نقطه فرهنگی ایران را هدف قرار می‌دهند. این تهدید واکنش‌های منفی بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه داشت، حتی برخی سران آمریکایی به تهدید‌های ترامپ، واکنش منفی نشان دادند.

حال سید عزت‌الله ضرغامی، رئیس سابق سازمان صدا و سیما در توییتر خود نوشته:

"#ترامپ می‌گوید ۵۲ مرکز فرهنگی تان را می‌زنم! آیا در کاخ سفید کسی نیست به او بگوید نادان! فرهنگ، صرفاً ابنیه نیست که با موشک از بین برود، فرهنگ هوایی است که این روز‌ها در خیابان‌های ایران استنشاق می‌شود. آن هم فرهنگ ناب ایرانی که عطرش دنیا را گرفته است. #حاج_قاسم_سلیمانی"

واکنش عزت‌الله ضرغامی به تهدیدهای ترامپ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار