اطلاعات جدید از پرچمدار شرکت هوآوی

تصویر فاش شده نشانگر مراحل ساخت دوربین‌های گوشی جدید شرکت هوآوی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حالا که وارد سال میلادی جدیدی شده‌ایم، شاهد آن هستیم که شرکت هوآوی مشغول کار بر روی پرچمدار سری P40 خود است. تصویری که اخیرا در وب‌سایت‌های چین پخش شده نشانگر خط تولید دوربین‌های سری P40 است. اگر این تصاویر به راستی متعلق به شرکت هوآوی باشند، ما حالا به راحتی متوجه آن هستیم که محصول جدید این شرکت قرار است سه دوربین در قسمت پشتی خود داشته باشد. هر برش دایره شکل که در تصویر دیده می‌شود نشانگر یک دوربین است و برش‌های دیگر به فلش‌ها تعلق دارند. این نمایانگر تغییر کوچکی نسبت به طراحی در جایگذاری سه دوربین گوشی P30 در سال پیش است.

تفاوت‌های P40 و P40 Pro

.

با مشاهده دقیق به تصویر می‌توان متوجه آن شد که این عکس متعلق به گوشی P40 است و نه P40 Pro چرا که گوشی P40 Pro قرار است قابلیت زوم پنج برابر و دو برابر را در دوربین‌هایش پشتیبانی کند. این قابلیت‌ها قرار است با برش‌های مکعبی شکل همراه باشد. هماننطور که مشاهده می‌کنید هیچ برش مکعب شکلی در این تصاویر نیست در نتیجه نه تنها این تصاویر متعلق به P40 است، بلکه این گوشی به هیچ وجه قرار نیست از دوربین‌های پر کیفیت مدل P40 Pro برخوردار باشد. شرکت هوآوی احتمالا گوشی P40 Pro را با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی تولید خواهد کرد. بر اساس رندرهای پخش شده انتظار می‌رود این صفحه نمایش دارای خمیدگی‌های کناری باشد. این خمیدگی‌ها برای جلوگیری از ایجاد آسیب در زمان برخورد با زمین ایجاد شده است.

.


بیشتر بخوانید: احتمال عرضه ال‌جی G9 با دوربین چهارگانه


قابلیت‌های P40 چیست ؟

این گوشی قرار است مجهز به پردازنده کایرن ۹۹۰ باشد که خود شرکت هوآوی طراحی کرده است. پرچمدار شرکت هوآوی قرار است با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت وارد بازار شود. گفته می‌شود گوشی P40 قرار است در ماه مارس امسال در پاریس معرفی شود. گفتنی است عنوان P30 نیز شامل سه دوربین بود در نتیجه اگر تصاویر به دست آمده حقیقی باشند، شرکت هوآوی تعداد دوربین‌هایش را افزایش نداده است، در حالی شاهد این عدم تغییر هستیم که شرکت هوآوی در سال‌های اخیر تعداد دوربین‌های هر گوشی در نسل جدید را افزایش می‌داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار