لغو سفر وزیر دفاع آمریکا به سرزمین‌های اشغالی در پی ترور سردار سلیمانی

قرار بود «مارک اسپر» در نخستین سفر رسمی خود به سرزمین‌های اشغالی با نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کند که این سفر لغو شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، در پی ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، سفر مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا به سرزمین‌های اشغالی که قرار بود این هفته انجام شود، لغو شد.

قرار بود اسپر در نخستین سفر رسمی خود به سرزمین‌های اشغالی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر و «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کند.

سپهبد شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابو مهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی و تعدادی دیگر از مبارزان و فرماندهان جبهه مقاومت طی حمله تروریستی بامداد جمعه آمریکا به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۸ ۱۸ دی ۱۳۹۸
مگر مارک اسپر مغز الاغ خورده که در این وضعیت به پیشرفته ترین پایگاه مخوف ایالات متحده آمریکا قدم بگذارد؟ همان پایگاهی که با کمک انگلیس برای ارتش سنتکام خود تاسیس کرد گرچه هفتاد سال کم و بیش ژنرالهای یگان ویژه خودش بنام صهیونیزم را در این پایگاه مستقر کرده و هر ساله با مالیات ماءخوذه مالیات دهندگان آمریکائی میلیاردی از آنان حمایت و پشتیبانی میکند.... در حالیکه ایران و عراق در پی ترور ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی هر دو کشور اعلام تخلیه تمام پایگاههای آمریکا و متحدانش را از منطقه با اعلان جنگ داده....بابا این بنده خدا میخواهد به زندگیش ادامه بدهد غلط ترامپ چه ربطی به او دارد؟ که جان خودش و ژنرالهای درون این پایگاه هفتادساله را به خطر بیاندازد؟ ترامپ یک غلطی کرده دکترین" معامله قرن" و" پایتخت" و "مرکز این پایگاه" را در خاک اشغال شده فلسطین قدس شریف نامیده در حالیکه ندانسته قبله اول چندین میلیارد مسلمان را مورد اهانت قرارداده و اشغال کرده اند قدس شریف نه تنها به چندین میلیارد مسلمان جهان تعلق دارد بلکه کانون تمام ادیان الهی است و همین امر اشتباه محض راهبردی و کاربردی ایالات متحده آمریکاست که هم اینک با ترور عالیرتبه ترین مقامات نظامی ایندو کشور هم خود و هم متحدانش را در منطقه با خطرات جدی مواجه کرده......................
آخرین اخبار