مایکل مور در حساب توییتری خود نوشت:

درخواست میلیون‌ها شهروند آمریکایی از رهبر انقلاب

کارگردان و مستند ساز آمریکایی در توییتی جدید به زبان فارسی از طرف میلیون‌ها شهروند آمریکایی خواستار انتقامی بدون خشونت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شهادت سردار سلیمانی و همرزمانشان در حمله تروریستی آمریکا در شهر بغداد، بسیاری از کاربران فضای مجازی بالاخص چهره‌های برجسته به این اقدام جنایتکارانه واکنش نشان دادند و انزجار خود را نسبت به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بیان کردند.

یکی از این چهره‌ها مایکل مور کارگردان و مستند ساز آمریکایی است که در همان روزهای نخست در حساب توییتری خود به زبان لاتین از رهبر انقلاب خواستار انتقامی ضد خشونت بود و حالا در توییتی جدید از سمت میلیون‌ها شهروند آمریکایی به زبان فارسی از مقام معظم رهبری خواستار صلح و انتقامی بدون خشونت شد و نوشت: 

"آقا،

با ابراز تأسف عمیق از اقدامات خشونت آمیز به نام ما توسط مردی که اکثریت آمریکایی‌ها هرگز به آن رأی نداده‌اند، من می‌خواهم که شما با خشونت جواب ندهید بلکه در عوض شجاعانه عمل کنید و به ما، مردم آمریکا اجازه دهید از قدرت خودداری کنید. مردی که مرتکب جرم ترور و سوء‌استفاده‌های دیگر از دفتر خود می‌شود. ما در سنای خود و یا در صندوق رأی، از این موضوع، بی خشونت مراقبت خواهیم کرد. برای برآورده شدن انتقام خود نیازی به کشتن کسی ندارید. لطفا اجازه دهید من با صلح آمیز این کار را انجام دهم خشونت فقط خشونت را بیشتر می‌کند.

خالصانه.
مایکل مور شهروند امریکایی

#google translate was used so apologies for any errors. "

درخواست میلیون‌ها شهروند آمریکایی از رهبر انقلاب


بیشتر بخوانید: درخواست کارگردان مشهور آمریکایی از رهبر انقلاب


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۸ دی ۱۳۹۸
مرگ بر ستمگران عالم اگر قبل هدایت نیستند. صلوات برای ظهور
Norway
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۸ دی ۱۳۹۸
متاسفم دوست عزیز، ولی دیگه دیر شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۷ دی ۱۳۹۸
این نشدنیه حداقل در مورد حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
سید حسین
۱۹:۳۷ ۱۷ دی ۱۳۹۸
مایکل!
40 سال زجر ملت ایران بوسیله دولت و سناتورهای عربده کش آمریکا با این پا در میانی حل نمیشود، ملت ایران بسیار انسان دوست هستند، اما تحمل تا کی؟
بالاجبار مردم آمریکا باید کمی طعم زجر را بچشند.
آخرین اخبار