کشف احتکار ۳۱۵ میلیاردی لوازم و قطعات خودرو در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع لوازم و قطعات خودرو احتکار شده به ارزش تقریبی بیش از ۳۱۵ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

کشف احتکار ۳۱۵ میلیاردی لوازم و قطعات خودرو در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان درباره این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار لوازم و قطعات خودرو توسط یک محتکر سریعاً موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

او تصریح کرد: با کار اطلاعاتی صورت گرفته منزل شخصی که لوازم و قطعات خودرو را احتکار می‌کرد در شهر زنجان شناسائی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری بازرسان اداره صنعت و معدن از این منزل بازدید به عمل آمد.

فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار داشت:ماموران موفق شدند در بازرسی از زیر زمین این خانه ۴۵۶ حلقه لاستیک خودرو، ۵۰ عدد فیلتر خودرو، ۸ عدد رادیاتور، ۱۴ عدد دیسک خودرو، ۸ عدد اکسل خودرو و ۲۰ عدد اگزوز خودرو احتکار شده کشف کنند.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های احتکار شده ۳۱۵ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.