خوشحالی مازندرانی‌ها از انتقام سخت سپاه + فیلم

حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق، خوشحالی مازندرانی‌ها را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، همزمان با انتقام سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم در در مصاحبه‌هایی ضمن خوشحالی خرسندی از این اقدام قاطع ایران اعلام کردند این پاسخ قاطع به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیرو‌های متجاوز آمریکایی در ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی، در خاطره امریکایی‌ها و تاریخ ماندگار خواهد شد.

مصاحبه شوندگان این حرکت را آنی ترین و کوبنده ترین پاسخ جمهوری اسلامی به ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی اعلام کردند و گفتند: بسم الله الرحمن الرحیم همان بسم الله القاسم الجبارین شد و  انتقامی که اکنون آغاز شد ادامه خواهد داشت

برخی از مصاحبه شوندگان نیز با تمسخر توییت اخیر ترامپ که نوشته بود همه چیز خوب است گفتند: احتمالا رئیس جمهور آمریکا هنوز خواب است و نمی گزاریم نیروهای آمریکایی از این پس یک شب آرام در منطقه داشته باشند.

 


بامداد امروز (چهارشنبه) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیرو‌های متجاوز آمریکایی در ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی، پایگاه نظامیان آمریکایی عین‌الاسد دراستان الانبار در غرب عراق را با ده‌ها موشک هدف قرار داد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار