آیت الله فلاحتی:

در وجود شهید سردار سلیمانی ریا نبود

آیت الله فلاحتی در جلسه هفتگی تفسیر قرآن با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ذره‌ای کار برای غیر خدا نکرد، گفت: در وجود سردار سلیمانی ریا نبود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان شب گذشته در جلسه تفسیر قرآن با بیان اینکه در وجود شهید سردار سلیمانی ریا نبود، گفت: بعضی از انسان‌ها به جایی می‌رسند که مقام‌های مادی در آن‌ها تاثیر ندارد و سردار سلیمانی ذره‌ای کار برای غیر خدا نکرد.

او با اشاره به پنجمین روز از شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی افزود: شهید سلیمانی سردار معروف مقاومت بود و مردم کشور‌های سوریه، عراق و لبنان خود را مدیون تلاش‌های این مجاهد می‌دانند.

امام جمعه رشت به روایتی از پیامبر اسلام (ص) مبنی بر اینکه برترین مرحله ایمان انسان این است که بداند هر جا باشد خدا با اوست، اشاره کرد و اظهار داشت: هر کسی کار برای رضای خدا انجام دهد، خداوند متعال او را پر آوازه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان به علم خداوند که در اعماق زمین است و از آن بیرون می‌آید، اشاره کرد و یادآور شد: امام صادق (ع) می‌فرماید که علم خدا تمام ذرات آسمان و زمین را فرا گرفته است و این خدایی که همه چیز را می‌داند با شما است.

آیت الله فلاحتی در جلسه تفسیر آیه ۴ سوره حدید قرآن کریم با بیان اینکه خداوند بر تمام زوایای وجودی انسان علم دارد، تصریح کرد: خدا از تمام اعمال انسان آگاه است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.