کوچک زاده: حضورم در نساجی به اجازه جلالی بستگی دارد

مدیر اجرایی تیم گل گهر سیرجان گفت: سرپرستی ام در تیم نساجی مازندران کاملا به نظر مجید جلالی وابسته است.

فرهاد کوچک زاده مدير اجرايی باشگاه گل گهر سیرجان و سرپرست سابق تيم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دریافت پیشنهاد سرپرستی تیم از نساجی مازندران بیان کرد: از طرف باشگاه نساجی مذاکراتی با من شده است، اما هواداران این تیم هم بسیار پیگیر هستند و در خصوص حضور در نساجی بار‌ها از من سوال می‌کنند. نساجی تیم شهر من است و واقعا به آن وابسته هستم و تا نیم فصل اول هم به همراه رضا مهاجری تیم را بستم.

او همچنین بیان کرد: البته به تیم گل گهر تعهد دارم و باید از مجید جلالی کسب اجازه کنم، چرا که او حق استادی به گردن من دارد که عامل مهمی است. از طرفی مسائلی در باشگاه نساجی است که باید حل شود تا من و نساجی به یکدیگر وصل شویم، اگر هم نشد برای رضا حدادیان مدیرعامل این باشگاه که اصالت مازندرانی دارد و عاشق نساجی است آرزوی موفقیت می‌کنم.  

مدیر اجرایی تیم گل گهر در مورد برنامه‌های این تیم برای نیم فصل دوم عنوان کرد: با توجه به نتایجی که گل گهر در نیم فصل اول به دست آورده بود، جلالی تصمیم گرفت تغییراتی را در تیم اعمال کند و از این بابت بازیکنان جدیدی هم به گل گهر اضافه شدند. تمام تلاش ما این است، چون این تیم بار اولی است که در لیگ برتر حضور پیدا کرده، ابتدا ثبات لازم را  پیدا کند و بعد به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

او در پایان گفت: امیدوارم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و با کمک جلالی به این مهم برسیم. باشگاه گل گهر حمایت خوبی از مجموعه گل گهر دارد و ساختار محکمی دارا است و از این بابت به امید خدا می‌توانیم به هدف خود دست پیدا کنیم.


بيشتر بخوانيد: دیپورتی یحیی به زودی در قائمشهر


انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار