نظارت گسترده بر بازار و قیمت کالا‌های اساسی در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از نظارت گسترده بر بازار و قیمت کالا‌های اساسی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه تنظیم بازار استان اردبیل به منظور پیگیری برنامه‌های اجرایی و اتخاذ تصمیمات برای تنظیم بازار استان اردبیل گفت: براساس آخرین بررسی‌ها و پایش در بازار کالا و خدمات استان، افزایش محسوسی در قیمت اقلام به خصوص کالا‌های اساسی مردم مشاهده و گزارش نشده است.

او بیان کرد: برپایی نشست منظم ستاد تنظیم بازار با توجه به شرایط بازار و چگونگی عرضه کالا با هدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها از سوی بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و بازرسین اتاق اصناف رصد می‌شود تا افراد بصورت خودسرانه قیمت کالا و خدمات را افزایش ندهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با توجه به وظایفی که بر اساس قانون دارد با جدیت هر چه تمامتر با اخلالگران، محتکران و گران‌فروشان به خصوص در شرایط کنونی برخورد می‌کند.

صادقی گفت: به دنبال برگزاری نشست ستاد تنظیم بازار کشور، ستاد این استان نیز با هدف نظارت گسترده بر بازار و قیمت کالا‌های اساسی مردم با حضور مدیران دستگاه‌ها و اصناف برگزار می‌شود و تا ثبات و آرامش قطعی بازار این نشست‌ها ادامه دارد.

او اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی در بازار مانند گران فروشی یا افزایش خودسرانه قیمت کالا‌ها و خدمات را از طریق سامانه ارتباطی۱۲۴ به بازرسان مستقر در ستاد خبری، اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.