جمعی از علمای اهل سنت گلستان با ابراز خوشحالی از انتقام سخت سپاه پاسداران از آمریکا گفت: حمله به پایگاه نظامی آمریکا حق مسلم ما بود.

آخوند میرابی مدرس حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان گفت: به سهم خودم از تلاش بی وقفه و عملکرد خداپسندانه سربازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم که جواب دندان شکنی به مستکبرین دادند.

او افزود: خداوند ابابیل‌های خود را بر سر مستکبرین نازل کرده است و امیدواریم برای همیشه آن‌ها و خبیثات آن‌ها را از سر مردم مسلمان رفع و دفع کند.

آخوند میرابی ادامه داد: ضرب المثلی داریم تحت عنوان اینکه «چیزی که عوض دارد گله ندارد» و حرکتی که سپاه پاسداران بر علیه استکبار جهانی به خصوص پایگاه آمریکایی کرده یک حرکت قانونی و بین المللی بود و حق مسلم هر ایرانی خواهد بود.

آخوند غفور ساده، یکی دیگر از علمای اهل سنت گلستان هم انتقام سپاه پاسداران از آمریکا را به جا دانست و افزود: سردار قاسم سلیمانی در جهان اسلام از ابهت خاصی برخوردار بود و انتقام از آمریکا حق مسلم ما است چراکه سردار رشید اسلام را از ما گرفتند.

حاج آخوند عادل، یکی دیگر از علمای اهل سنت گلستان هم گفت: پاسخ کوبنده به آمریکا وظیفه و حق قانونی ماست چراکه آمریکا حقوق بشر را نقض کرده است.

او افزود: جای مسرت بود وقتی که فهمیدیم ساعت حمله به پایگاه عین الاسد آمریکا همان ساعت به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود .

حاج آخوند رهبر، امام جمعه اهل سنت اق قلا هم در این رابطه گفت: این انتقامی که سرداران رشید اسلام از کفر جهانی گرفتند در قرآن هم به آن تایید شده که اگر به شما تجاوز کردند پاسخ آن را دهید.

او ادامه داد: دشمنان رهبر نظامی یک کشور را شهید کردند و وظیفه ما گرفتن انتقام سختی از آن‌ها بود.

حاج آخوند رهبر گفت: دشمنان قصد تجاوز و حمله به اماکن مقدس ایران و شخصیت‌های ایرانی را داشتند که انشالله نابود خواهند شد وامیدواریم خداوند سرزمین اسلامی را از وجود اشرار در امان نگه دارد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.