دبیرکل جبهه جهادگران ایران گفت: ماشین تبلیغاتی آمریکا کشورهای جهان را بی‌جهت مرعوب خود ساخت است.

سیلی محکم و تاریخی ایران بر گونه استکبار نشستوهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتقام سخت سپاه پاسداران گفت: حمله موشکی ایران به پایگاه های اشغالی آمریکا در خاک کشور عراق اولین حمله نظامی رسمی یک کشور به مواضع آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم بود.

او ادامه داد: شیپورهای رسانه ای و ماشین تبلیغاتی آمریکا کشورهای جهان را چنان مرعوب خود ساخته بودند که هیچ کشوری توان آن را در خود نمی دید که حتی مقابله با آمریکا را در ذهن خود تصور کند. اما اراده حاکم بر نظام جمهوری اسلامی با اتکا به وعده پیروزی الهی اولین ضربه را به محور شرارت وارد آورد و این سیلی سرآغاز حمله های بعدی از طرف کشورهای تحت ظلم آمریکا و نقطه عطفی بر تغییر و تحولات جدی در مناسبات منطقه ای و جهانی خواهد بود.


بیشتر بخوانید: آمریکا باید خودش را برای سیلی‌های محکم‌تر آماده کند


عزیزی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، حمله فقط یک سیلی بود. ضربه های محکم و کوبنده از نقاط مختلف محور مقاومت نیروهای اشغال‌گر آمریکا وارد خواهد شد‌، زیرا که همه محور مقاومت خونخواه سردار سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و پرچمدار محور مقاومت هستند.

او یادآوری کرد: پایگاه هوایی عین الاسد دومین پایگاه استراتژیک و مهم کشور عراق است که در اشغالی نیروهایی آمریکایی بود و آمریکا تجهیزات مهم نظامی خود را در آنجا نگهداری می کرد و بر علیه کشورهای منطقه و سرکوب قیام های مردمی استفاده می کرد.

عزیزی افزود: اهمیت عملیات بامداد روز چهارشنبه در این است که آمریکا مدعی محافظت از کشورهای منطقه است. با وجود این که بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان او؛ کلیه نیروهای آمریکایی در خاورمیانه در حال آماده باش بودند و بنابر بیانیه وزارت دفاع آمریکا همه تمهیدات مناسب برای محافظت از پرسنل و شرکایشان را اتخاذ کرده بودند و این پایگاه ها نیز در سطح بالای هشدار قرار داشتند؛ موشک های نیروی هوافضای سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی چنان بر سرشان بارید که هنوز در بهت و حیرت به سر می برند و هنوز نتوانسته اند حتی یک اظهار نظر جدی بکنند.

دبیرکل جبهه جهادگران ضمن اعلام حمایت و قدردانی از عملیات سپاه گفت: من اطمینان دارم که روح بلند شهید حسن تهرانی مقدم و شهید قاسم سلیمانی از این پیروزی راضی و خشنود هستد؛ ولی ای کاش در کنار ما حضور دنیوی داشتند و ما از حضورشان لذت می بردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار