حجت‌الاسلام سعیدی:

قوت و قدرت در کنار یکدیگر اقتدار را به وجود می‌آورد

مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرمادهی کل قوا گفت: وقتی قوت و قدرت در کنار یکدیگر قرار گیرند، اقتدار به وجود می‌آید.

قوت و قدرت در کنار یکدیگر اقتدار را به وجود می‌آوردبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا درباره پاسخ سپاه به ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که صبح امروز صورت گرفت، گفت: اگر ایمان و باور به وعده الهی داشته باشیم، نسبت جبهه حق به باطل سه برابر می‌شود؛ زیرا در این حالت امداد‌های غیبی هم به کمک می‌آیند.

او ادامه داد: نمونه‌های بسیاری از پیروزی جبهه حق را علی‌رغم آن که به ظاهر در برابر دشمن کم بودند، داریم؛ به عنوان مثال پیروزی مسلمانان مقابل کفار در صدر اسلام، پیروزی حزب الله لبنان برابر متجاوزان صهیونیستی، پیروزی رزمندگان اسلام مقابل ارتش بعث عراق و پیروزی مدافعین حرم برابر تکفیری‌ها، نمونه‌هایی هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه شلیک موشک‌های سپاه به سمت پایگاه آمریکا در عراق را نیز می‌توان در همین راستا قلمداد کرد، افزود: وقتی قوت و قدرت در کنار یکدیگر قرار گیرند، اقتدار به وجود می‌آید به عنوان مثال اگر روی قایق‌های تندرو موشک قرار گیرد، اما ایمان نباشد، کارایی نخواهد داشت و یا برعکس.

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: زمانی ارتش آمریکا برای مقابله با قایق‌های تندروی سپاه، استفاده از قایق‌های تندرو را در دکترین نظامی خود قرار دادند، اما وقتی دیدند نفرات لازم برای این منظور را ندارند، استفاده از این قایق‌ها را از دکترین نظامی خود خارج کردند.

او در ادامه به اطلاع‌رسانی رسانه‌های آمریکایی هم اشاره و بیان کرد: امروز شاهد هستیم که در برخی رسانه‌های آمریکایی در شیوه‌های اطلاع‌رسانی خود تغییراتی را انجام داده‌اند که این هم به واسطه اقدامات رئیس جمهور این کشور است؛ به عنوان مثال CNN که در گذشته همواره مدافع هیئت حاکمه آمریکا بوده، امروز به واسطه مجموعه اقداماتی که ترامپ انجام می‌دهد، منتقد دولت آمریکا شده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا سپس به واکنش کشور‌های حاشیه خلیج فارس در قبال رفتار‌های آمریکا عنوان کرد: کشور‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس با اینکه در محافل خصوصی می‌گویند که آمریکا ما را هم رها خواهد کرد، باز هم از این کشور فاصله نمی‌گیرند؛ این در حالی است که آمریکا به هیچ کشور و عهدنامه‌ای پایبند نبوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار