اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای خرید ۵۰۰ اتوبوس در شهر تبریز

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای خرید ۵۰۰ اتوبوس در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،غلامحسین مسعودی‌ریحان رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز اظهار داشت: افزایش میزان رفاه شهروندان رابطه مستقیمی با رونق کسب و کار در هر منطقه‌ای دارد.

او اضافه کرد: به همین منظور شیوه‌نامه جدید سرمایه‌گذاری تدوین شده که بر این اساس مشکلاتی که از طریق شیوه‌نامه گذشته بر سرمایه‌گذاران تحمیل می‌شد در آن مرتفع شده است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز خاطرنشان ساخت: همچنین به‌منظور توزیع عادلانه بودجه، شهرداری تبریز در راستای توانمندسازی محلات بافت فرسوده و حاشیه‌نشین گام‌های خوبی برداشته است.

او افزود: با همکاری اداره مسکن و شهرسازی ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرک اندیشه برای حاشیه‌نشینان احداث خواهد شد که تاکنون پیشرفت ۲۰ درصدی داشته است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز همچنین در ادامه از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای خرید ۵۰۰ اتوبوس در سال ۹۸ خبر داد.

غلامحسین مسعودی‌ریحان افزود: قرارداد‌های اولیه برای خرید این اتوبوس‌ها بسته شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه قطار شهری تبریز متذکر شد: یک‌هزار میلیارد تومان در سال ۹۸ به پروژه قطار شهری اختصاص داده شده است که در این بین شهرداری ۵۰ درصد سهم خود را پرداخت کرده است، اما تا امروز دولت به وعده خود مبنی بر پرداخت ۵۰ درصدی عمل نکرده است.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: محدودیت منابع و نیاز‌های متنوع در بودجه سال آینده ما را به سمت تدوین برنامه‌ای سوق می‌دهد که بر اساس اولویت‌ها برنامه‌ریزی شده باشد.

عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: طی سال‌جاری در شهرداری تبریز برنامه پنج ساله تصویب شده است که ماحصل بیش از یک‌سال کار کارشناسی است و سال نخست این برنامه امسال به بودجه آمده است. در تدوین این برنامه از تمامی ان جی اوها، شهروندان، ادارات و... نیازسنجی انجام یافته است.

مسعودی‌ریحان اضافه کرد: از عمده اولویت‌های بودجه سال ۹۹ فضای سبز، احداث پارک بزرگ تبریز، احداث پارک‌های محله‌ای به تعداد حدود ۲۰ عنوان و... خواهد بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد صادق زلفی
۲۱:۱۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
من آماد همکاری با اتوبوس رانی هستم راننده پایه یک هستم و آماده خرید و کار هستم
آخرین اخبار