تسریع در روند اجرای پروژه‌های گازرسانی شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب

سرپرست مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در بازدید از شرکت گاز استان کرمانشاه خواستار تسریع در روند اجرای پروژه‌های گازرسانی شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرپرست مدیریت گازرسانی شرکت ملی گازایران طی بازدید از شرکت گاز استان کرمانشاه و دیدار با استاندار و فرمانداران شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب، مشکلات و موانع پیش رو پروژه‌های گازرسانی به شهرستان‌های مذکور را بررسی و دستورات لازم در راستای تسریع در روند اجرای پروژه‌ها را ابلاغ کرد.

سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : طی جلسه مشترک سرپرست مدیریت گازرسانی با حضور فرمانداران شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب درخصوص پروژه‌های شهرستان گیلانغرب از جمله محور بیگ رضایی، باسکله، گور سفید و دشت دیره مقرر شد مشکلات معارضین مسیر پروژه‌ها توسط فرمانداری مربوطه پیگیری و رفع معارض شود و شرکت گاز استان نسبت به تسریع در گازرسانی به روستا‌های محور‌های فوق اقدام کند و همچنین تمهیدات و هماهنگی‌های لازم از سوی فرمانداری با بنیاد مسکن جهت مرتفع کردن مشکلات خانوار‌هایی که خارج از طرح هادی هستند صورت گیرد.

او گفت: درخصوص پروژه‌های شهرستان سرپل ذهاب، گازرسانی به محور دشت ذهاب باتوجه به معارضین موجود در راستای تسریع درانجام پروژه مشکلات معارضین و تحصیل اراضی با محوریت فرمانداری مرتفع و همچنین درخصوص تسریع درانجام باقیمانده روستا‌های محور قلعه شاهین و محور بریموند و باقیمانده پروژه بند «ق» نیز ضمن پیگیری از طریق گاز استان، همکاری لازم ازطریق شهرداری نسبت به ارائه مجوزات لازم و پیگیری رفع معارضین پروژه توسط فرمانداری شهرستان بعمل آید.

شهبازی افزود: همچنین فرمانداران شهرستان‌های مربوطه در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان موافقت کردند نسبت به واگذاری زمین رایگان به شرکت گاز استان جهت احداث ساختمان اداری اقدام کنند.

او گفت: در حال حاضر جهت شهرستان گیلانغرب و سرپل ذهاب گازرسانی به ۱۴۸ روستا در قالب ۱۰ پکیج توسط پیمانکاران در دست اجرا و از پیشرفت قابل توجهی برخوردار هستند.

این مقام مسئول گفت: در ادامه، سرپرست مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ضمن برگزاری جلسه با فرماندارکرمانشاه و بخشداران حوزه در محل فرمانداری، در خصوص مشکلات گازرسانی در شهرستان کرمانشاه بخش‌های سرفیروزآباد، کوزران، قره سو و... بررسی و پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد از طریق فرمانداری مشکلات معارضین مربوطه مرتفع واز طریق شرکت گاز استان نسبت به تسریع دراجرای پروژه‌های مذکور اهتمام ویژه بعمل آید.

او افزود: در حال حاضر، در شهرستان کرمانشاه، گازرسانی به ۱۷۰ روستا در قالب ۶ پکیج توسط پیمانکاران در دست اجرا و از پیشرفت قابل توجهی نیز برخوردار است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار