دفاع معاون ترامپ از ترور سردار سلیمانی

مایک پنس با درست خواندن تصمیم ترامپ برای صدور دستور ترور سردار سلیمانی مدعی شد اکنون مردم آمریکا در امنیت بیشتری به سر می‌برند.

مایک پنسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی‌بی‌اس، مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با درست خواندن تصمیم ترامپ برای صدور دستور ترور سردار سلیمانی به دست ارتش تروریست آمریکا مدعی شد اکنون مردم آمریکا در امنیت بیشتری به سر می‌برند.

او سپس سردار سلیمانی و ایران را به گسترش تروریسم در منطقه خاورمیانه متهم کرده و گفت : «ما به دنبال تغییر نظام ایران نیستیم، ما به دنبال تغییر رفتار ایران هستیم.»

معاون ترامپ مدعی شد آمریکا برای ادامه مقابله با ایران آماده است و با اقدامات اخیر خود پیامی روشن برای ایران صادر کرده است.

مایک پنس همچنین مدعی شد که در پاسخ موشکی ایران به ترور سردار سلیمانی، نظامیان آمریکا به لطف حرفه‌ای‌گری ارتش تروریست این کشور آسیب ندیده‌اند و این برای دولت آمریکا مایه خرسندی است.

او افزود: «مردم آمریکا امشب می‌توانند راحت‌تر بخوابند.»

این در حالی است که رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در کاخ سفید برخلاف تهدیدات قبلی خود با صدایی لرزان اعلام کرد که قصد پاسخگویی به حمله موشکی ایران به پایگاه نیروهای آمریکایی در عراق را ندارد و دولت او تنها تحریم‌ها را علیه ایران افزایش خواهد داد.

ترامپ چهارشنبه صبح به وقت آمریکا، طی بیانیه‌ای مدعی شد که هیچ آسیبی به نظامیان آمریکایی طی موشک‌باران سپاه پاسداران علیه پایگاه آمریکایی عین‌ا‌الاسد نرسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی محمد دولت خواه
۱۰:۵۶ ۱۹ دی ۱۳۹۸
به روباه گفتن شاهدت کیه فکری کرد و گفت شاهدم دم خودم است!!!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۷:۲۴ ۱۹ دی ۱۳۹۸
شب نخوابیده دراز است دلقک
نوبت تو هم میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۱۹ دی ۱۳۹۸
ما جواب خون سردار وقتی خواهیم گرفت که هیچ اشغالگری درمنطقه نباشد
آخرین اخبار