مشکل همیشگی تردد مردم شهرک گاوداران زاهدان مرتفع شد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زاهدان گفت: احداث کانال هدایت آب، در کنار پل زیرگذر توسط نیرو‌های راهداری سبب شد مشکل مردم این شهرک در هنگام بارندگی مرتفع شود.

مشکل همیشگی تردد مردم شهرک گاوداران زاهدان مرتفع شدذبیح الله میر سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زاهدان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: بارندگی در شهر زاهدان جدا از شادمانی مردم از نزول رحمت الهی، سبب مسدود شدن پل زیرگذر به عنوان تنها مسیر ارتباطی مردم شهرک گاوداران به شهر می‌شد که این موضوع، سبب گردید تا همکاران این اداره، با بسیج امکانات و نیروی انسانی، قبل از شروع موج بارش‌های زمستانه جدید، اقدام به احداث کانال در کنار این زیر گذر برای هدایت آب‌های سطحی نمایند.

او افزود: پروژه احداث کانال به عمق ۲ متر و طول ۴۰۰ متر توسط ۱۰ نفر از پرسنل راهداری زاهدان با استفاده از پنج دستگاه ماشین آلات سنگین در مدت یک هفته انجام شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زاهدان ادامه داد: قبل از احداث این کانال، مردم شهرک گاوداران زاهدان در هنگام بارندگی با مسدود شدن مسیر ارتباطی مجبور بودند از محور جایگزین هامون - ثمر برای تردد استفاده کنند.

میر خاطر نشان کرد: همکاران ما در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زاهدان، که وظیفه نگهداری، نظارت و مراقبت از محور‌های مواصلاتی را بر عهده دارند، با تمام وجود خدمت رسانی صادقانه و موثر به مردم شریف را بر خود وظیفه می‌دانند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار