فالح الفیاض عراق در مراسم بزرگداشت سردار سلمانی و همرزمانش:

خون سردار سلیمانی به دست شرورترین افراد ریخته شد

رئیس حشدالشعبی گفت: برای ما سنگین است که خون پاک سردار سلیمانی در سرزمین عراق به دست شرورترین افراد به زمین ریخته شد.

به گزخون سردار سلیمانی به دست شروترین افرارد ریخته شدارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فالح الفیاض رئیس حشد الشعبی عراق در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و همرزمانش که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: فکر نمی‌کردم که برای من چنین شرایطی به وجود آید که بخواهم در جمع و محضر شما برای عرض تسلیت سردار بزرگ و فرمانده شجاع حضور پیدا کنم.

او افزود: برای ما بسیار گران و سنگین است که خون پاک این شهدا در سرزمین عراق، سرزمین امام حسین (ع) به دست افراد شرور روی زمین ریخته شود، من به همه ملت دوست ایران، تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس حشدالشعبی عراق تصریح کرد: افتخار می‌کنم که تسلیت همه مسئولان و همه مردم عراق را به شما ملت مسلمان ایران منتقل کنم، مردم مسلمان عراق در مقابل از دست دادن این شهید بزرگوار ایستادند و گفتند که فرمانده از شما تشکر می‌کنیم، فرمانده خداوند متعال جزایت را عنایت کند.

الفیاض بیان کرد: از خداوند می‌خوام همه شهدا به ویژه ابومهدی المهندس که در طول این مدت همراه و همگام با سردار سلیمانی بود و جان خود را در این راه نثار کرد و به دست پست‌ترین افراد شهید شد، جزای خیر عنایت کند؛ امیدوارم بتوانیم راه این عزیزان را ادامه دهیم. خداوند متعال به اسلام و مسلمانان نصرت عطا کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار