مصدوم شدن ۱۲ نفر در سردشت زیدون بر اثر انفجار کپسول گاز

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدوم شدن ۱۲ نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در خواجه خضر سردشت زیدون خبر داد.

محمد امین زرگر رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه امروز، پنجشنبه ۱۹ دی ماه، گزارش انفجار کپسول گاز در یک منزل مسکونی در خواجه خرز سردشت زیدون شهرستان بهبهان به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه ۱۲ نفر کارگر تبعه کشور افغانستان در این حادثه مصدوم شدند، اظهار داشت: ۶ نفر از مصدومان به وسیله آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهرستان دیلم، ۳ نفر به بیمارستان شهید زاده و ۳ نفر به بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان بهبهان منتقل شدند.

زرگر بیان کرد: ۶ نفر اعزامی به شهرستان دیلم به دلیل نیاز به بستری در یک مرکز درمانی پیشرفته‌تر به بیمارستان‌های گناوه اعزام شدند.

به گفته رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان خوزستان، ۶ نفر بستری در بیمارستان‌های بهبهان با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اعزامی از اهواز در حال انتقال به بیمارستان‌های اهواز هستند.

علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است و پس از انجام تحقیقات لازم، نتیجه بررسی‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.