ابراز خوشحالی داعش از ترور سردار سلیمانی به دست ارتش تروریست آمریکا

روزنامه «النبأ» متعلق به داعش از اقدام ارتش تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس ابراز خوشحالی کرد.

داعشبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه «النبأ» متعلق به گروه تروریستی داعش از اقدام ارتش تروریست آمریکا در ترور سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس، معاون بسیج مردمی عراق (الشد الشعبی) ابراز خوشحالی کرد.

این روزنامه در سرمقاله خود از اقدام ارتش تروریست ایالات متحده ابراز خوشحالی کرده است.

روزنامه النبأ پنجشنبه هر هفته آماده و در رسانه‌های این گروه تروریستی مورد حمایت آمریکا منتشر می‌شود.

این در حالی است که آمریکا بامداد روز جمعه با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات انجام شد. آمریکا مدعی است ترور سردار سلیمانی یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از درگیری نظامی و محافظت از نیرو‌ها و منافع خود در منطقه بوده است.

بامداد روز چهارشنبه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و یارانش خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۲۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۲۰ دی ۱۳۹۸
از این که ترامپ و نظامیان آمریکا در منطقه حامیان داعش بودندوهرگز با آنها مخالفتی نداشته است شکی وجود نداشت و امروز داعشیهای دوست ترامپ ترور سردار سلیمانی را جشن میگیرند و به حامی خود ترامپ دست مریزاد میگویند.
آخرین اخبار