واکنش طنز کمدین آمریکایی به کنفرانس خبری ترامپ بعد از حمله موشکی ایران

مصاحبه خبری ترامپ رییس جمهور آمریکا پس از حمله موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا مورد تمسخر کمدین معروف آمریکایی قرار گرفت.

واکنش خنده‌دار کمدین معروف آمریکایی به کنفرانس خبری ترامپ بعد از حمله موشکی ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مصاحبه خبری ترامپ رییس جمهور آمریکا که بعد از حمله موشکی سپاه ایران انجام شد بسیار جالب بود به این علت که ترامپ تهدید کرده بود در صورت حمله به منافع آمریکا اقدامی تلافی جویانه انجام خواهد داد.

حال این که ترامپ در این مصاحبه خبری اصلا تهدید‌های خود را دوباره تکرار نکرد در صورتی که مخاطبان منتظر واکنش ترامپ به زخمی شدن بیش از ۲۷۰ نفر از سربازان آمریکایی در پی حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی مستقر در عراق بودند.

در پی این مصاحبه خبری عجیب کمدین معروف آمریکایی توییت و مصاحبه خبری ترامپ را به سخره گرفته است که وی حتی الفبای سیاسی مصاحبه خبری دیپلماتیک را نیز بلد نیست تا در حین صحبت از انرژی هسته‌ای ایران، احوال پرسی نکند. این کمدین از بخیر گذشتن خطر جنگ جهانی سوم سخن می‌گوید و توییت مسخره آمیز "همه چیز مرتبه" ترامپ بعد از حمله موشکی ایران که منجر به مجروحیت تعداد زیادی از سربازان آمریکایی شده است. گفتنی است؛ این حمله موشکی ایران در پی ترور سردار سپهبد شهید حاج  قاسم سلیمانی توسط آمریکا رخ داد.

در ادامه این کلیپ را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۰ دی ۱۳۹۸
لطفا علامت خبر بذارین گوشه نه وسط
آخرین اخبار