سرهنگ جلیلیان خبرداد؛

۲ موبایل قاپ در مرکز تهران دستگیر شدند

سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای بعد از اعتراف به ۱۲ فقره سرقت دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پایتخت در توضیح این خبر بیان داشت: ساعت ۱۵:۰۵ هفدهم دی ماه ماموران انتظامی کلانتری ۱۳۰ نازی آباد هنگام گشت زنی در محدوده خیابان صابونیان بودند که به ۲ موتورسوار که در حال فروش یک دستگاه گوشی بودند، برخورد کردند.

سرکلانتر هفتم گفت: موتورسواران مدتی تحت مراقبت ماموران کلانتری ۱۳۰ قرار گرفتند تا اینکه برای بررسی موضوع به موتورسوران نزدیک، ولی هر دو موتورسوار به محض مشاهده تیم گشت انتطامی از محل گریختند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: ماموران به تعقیب متهمان پرداختند و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند راکب و ترک نشین موتورسیکلت را دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه متهمان هر جوان ۱۹ و ۲۰ ساله بودند در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند، تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر از متهمان، تعداد ۵ دستگاه گوشی سرقتی از آنان کشف شد.

جلیلیان با بیان اینکه متهمان به همراه موتورسیکلت توقیفی و گوشی‌های سرقتی به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد منتقل شدند، ادامه داد: متهمان در کلانتری به ۱۲ فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سر کلانتر هفتم افزود: در گام بعدی ماموران کلانتری نازی آباد موفق شدند مالکان گوشی‌های سرقتی را شناسایی و برای شناسایی متهمان به کلانتری دعوت شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان اظهار داشتند، سرقت‌ها را برای تامین هزینه مصرف مواد مخدر انجام می‌دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار