پاسخ موشکی سپاه پاسداران هیمنه پوشالی امریکا را در هم کوبید

رییس کل دادگستری استان زنجان در دیدار فرمانده سپاه استان تأکید کرد: پاسخ موشکی سپاه پاسداران هیمنه پوشالی امریکا را در هم کوبید .

پاسخ موشکی سپاه پاسداران هیمنه پوشالی امریکا را در هم کوبیدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،به نقل از روابط عمومی دادگستری ؛حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با فرمانده سپاه انصار المهدی عج استان زنجان و نماینده، ولی فقیه در سپاه استان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی و همرزمان ایشان گفت:هدف از حضور در این مجموعه عرض خدا قوت و تشکر از انتقام سخت سپاه از امریکا که به ندای رهبری عزیز و مردم لبیک گفتید و در همان ساعت به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی به دشمن یاسخ کوبنده دادید واقعا دل ملت را شاد کردید و اجرتان با خداوند متعال.

او با بیان اینکه فراغ و تحمل شهادت سپهبد سلیمانی برملت عزیز بسیارسخت بود هرچند شهادت آرزوی سردار اسلام بود، اما به برکت خون همین شهدا دستاورد و عزت شگرفی نصیب نظام و ملت غیور گردید.

رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: پاسخ موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد امریکا در عراق به فرموده فرمانده معظم کل قوا یک سیلی کوچکی بود بر دشمن و سپاه پاسداران هیمنه پوشالی دشمن را درهم کوبید.

صادقی نیارکی خاطر نشان کرد:همه مسئولین نظام اولین وظیفه شان این است در مسیر و هدف مقدس شهدا قرار بگیریم و با خداوند متعال پیمان ببندیم که در این مسیر حرکت کنیم و برای خدمت صادقانه به نظام و مردم همت مضاعف نماییم

در این دیدار سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی استان با تشکر از حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، معاونین و اعضای شورای قضایی استان با تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: سردار سلیمانی متعلق به اسلام و ملل مظلوم بود و پرچم این شهید گرانقدر به زمین نخواهد افتاد، چرا که سربازان اسلام و ولایت با قوت راه شهیدان جبهه مقاومت را ادامه خواهند داد.

او همچنین از اقدامات ارزشمند و انقلابی ریاست قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان د در مبارزه با فساد که موجب افزایش امید مردم به نظام گردیده تشکر و قدر دانی کرد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.