امام جمعه خرمشهر؛

عقب نشینی آمریکا نشان از مقاومت ملت ایران

امام جمعه خرمشهر گفت: عقب نشینی آمریکا نشان از مقاومت ملت ایران است و نه مذاکره

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،   حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان با اشاره به ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (ع )گفت: هفته ای که گذشت با شهادت سردار دل ها و شهدای حشد الشعبی برای امت اسلامی و آزادگان جهان و به ویژه ملت ایران هفته ای همراه با حزن و اندوه بود .

او  در ادامه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم قم اشاره کرد و افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث شد دشمنان در مقابل ملت ایران تعظیم کنند.

امام جمعه خرمشهر همچنین گفت: حضور همه احزاب و گروه ها و حضور جوانان با ظاهرهایی متفاوت باعث یک پیروزی عظیم علیه آمریکا شد.

حجت الاسلام عادل پور تصریح کرد: حضور میلیونی ملت ایران حتی باعث نشد رسانه های غربی و معاند حضور مردم را سانسور کنند.

او ادامه داد:حضور ملت نشان دهنده این بود که  ملت عاشق انقلاب و انقلابی گری است، که نشأت گرفته از ساده زیستی و خدمت و صداقت بود که همه این ویژگی ها در شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

امام جمعه خرمشهر  با اشاره به اینکه ما ملت ایران به مسئولین میگوییم که مذاکره با امریکا ممنوع است افزود: به گفته مقام معظم رهبری این یک سیلی و مرهمی بود، تا خروج کامل نیروهای امریکایی از منطقه هنوز انتقام به پایان نرسیده است.

حجت الاسلام عادل پور گفت: عقب نشینی آمریکا نشان از مقاومت ملت ایران بود و نه مذاکره.

او ضمن تشکر از مردم خرمشهر در حضور در تشیع شهید ابومهدی مهندس گفت: مردم حضور پرشور داشتند ولی یک نوع ناهماهنگی رخ داد و خارج از اراده مسئولین شهرستان خرمشهر بود.

امام جمعه خرمشهر افزود: برخلاف این برنامه ریزی تغییر مسیر خارج از اراده مسئولین خرمشهری بود و ما از مردم عذرخواهی میکنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.