ادامه داشتن انتقام نهایی تا خروج آمریکا از منطقه

امام جمعه بروجرد گفت: موشک باران اخیر مواضع دشمن یک سیلی بود و انتقام نهایی تا خروج آمریکا از منطقه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بروجرد افزود: جبهه مقاومت شهدای بزرگی را به اسلام تقدیم کرده که شهید سلیمانی سید الشهدای مقاومت لقب گرفته و این لقب شایسته این شهید بزرگ است.

او اضافه کرد: قبر شهید سلیمانی زیارتگاه شده و این به دلیل اخلاص او بود، زیرا که شهید سلیمانی مانند مالک اشتر عمل کرده بود.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: مجلس عراق اخراج نیروی‌های آمریکایی را از خاک این کشور اعلام کرد و این مجلس همه ارتش آمریکا را تروریست اعلام کرد.

او با اشاره به انتقام سخت گفت: بعد از شهادت شهید سلیمانی شاهد موشک باران پایگاه‌های نظامی آمریکا توسط سپاه بودیم و علاوه بر این اقدام، برداشتن محدودیت‌های هسته‌ای از مهمترین اقدامات بعد از شهادت شهید سلیمانی بود.

حجت الاسلام حسینی افزود: نتیجه اقدامات اخیر ایران، ترامپ را صلح طلب کرد و عربستان هم از ترس اعلام کرد ما بی طرف هستیم و در این راستا اسرائیل هیچ موضعی نگرفت و از ترس شان سکوت کردند.

او در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به تاسیس شورای انقلاب فرهنگی گفت: باید فرهنگ دینی، اخلاق، احکام، آداب و رسوم کشور تقویت شود و ضروری است تا بودجه فرهنگی کشور افزایش پیدا کند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به حوادث کرمان و کشته شدن تعدادی از شرکت کنندگان در مراسم افزود: بعد از تشییع جنازه امام (ره) مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان بی نظیر بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.