خون شهید سلیمانی آغازی بر پایان اشغال گری‌های آمریکا

امام جمعه مهریز گفت: ثمره خون پاک شهید سلیمانی و همرزمانش آغازی بر پایان اشغال گری‌های آمریکا و تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز  در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی، گفت: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در‌های فرا روی ملت ایران گشوده شد و آغازی بر پایان اشغال گری‌های آمریکا و تبدیل تهدید‌ها به فرصت است.

او افزود: با شهادت سردار قاسم سلیمانی موجی از روحیه ضد آمریکایی را رقم خواهیم زد و انتقام سختی خواهیم گرفت.

حجت الاسلام محی الدینی با اشاره به سخنان رهبری در مورد انتقام سخت که به چند موشک محدود نمی‌شود، ادامه داد: باید نیرو‌های نظامی آمریکایی‌ها از منطقه خارج شوند، زمان نابودی اسرائیل فرا رسیده و شلیک این موشک‌ها نشان دهند قدرت نظامی ایران و بازدارنده نیرو‌های آمریکایی و اسرائیلی است.

او تصریح کرد: شلیک موشک‌ها از اقدامات بهنگام فرمانده هوا فضای کشور ایران و به همت شهید تهرانی مقدم است؛ که یاد این شهید را گرامی و از فرمانده هوا فضا سردار حاجی زاده تشکر می‌کنیم

حجت الاسلام محی الدینی افزود: مجلس نیز با تصویب تروریست خواندن آمریکا بهترین اقدام را انجام و از این مجلس نیرومند تقدیر می‌کنیم.

او به تشیع جنازه با شکوه سردار قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: این تشیع جنازه بیانگر حرکت میلیونی مردم سراسر جهان و کشور است در جهت پیروی و همرای با ولایت فقیه و گوش به فرمان امام خامنه‌ای هستیم.

امام جمعه شهرستان مهریز به انتخاب شایسته سردار قاآنی اشاره کرد و افزود: قاآنی مانند سردار سپهبد سلیمانی است که در همه مکان‌ها کنار و همرزم ایشان بوده است و با تفکرات او آشنا است.

حجت الاسلام محی الدینی گفت: این خون رعب و وحشت را در دل همه آمریکایی‌ها به خصوص ترامپی که همیشه خندان بود انداخته به گونه‌ای که حتی حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشده و شلیک موشکی امریکا به سوی پایگاه الاسد را دروغ می‌خواند.

او در بخش سخنان خود به موضوع انتخابات پرداخت و افزود: نمایندگان مجلس باید موضع خود را شفاف روشن کنند، وابسته به باند و حزبی نباشند، مدافع حقوق مردم، مومن و انقلابی و قانون‌های که به نفع مردم است تصویب کند.

حجت الاسلام محی الدینی ادامه داد: کاندید‌های مجلس شورای اسلامی باید چند نکته را در نظر بگیرند نباید به خاطر آوردن رأی بیشتر خدمات انقلاب و نظام را نادیده بگیرند، به اختلافات دامن بزند، وعد‌های غیر منصفانه که در کشور قابلیت اجرای ندارد به ملت ندهند، وعد‌های دروغین و غیر واقعی را به امت ایران تلقین نکنند.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: کار نماینده مجلس قانون گذاری است نه اینکه راه، پل و جاده بسازد باید آن قانونی که به نفع دولت ملت و کمر دشمنان را خم می‌کند تصویب کند.

 امروز مردم مهریز و هیئت‌های مذهبی این شهرستان با اجتماع باشکوهی جنایت بزرگ آمریکا را محکوم کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار