افزایش ۳۰۰ لیتری سهمیه سوخت تاکسی‌های فرودگاه اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای بهمن ۴۰۰ لیتر سهیمه سوخت تاکسی‌های فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به ۶۰۰ لیتر افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای بهمن ۴۰۰ لیتر سهیمه سوخت تاکسی‌های فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به ۶۰۰ لیتر افزایش می‌یابد.

هادی منوچهری با بیان اینکه هم اکنون ۱۷۰ دستگاه خودرو تاکسی آریو غیر گاز سوز در فرودگاه اصفهان فعال است که سهمیه سوخت آن‌ها برابر با سایر خودرو‌ها در نظر گرفته شده بود، افزود: این خودرو‌ها در فاصله ۳۰ تا ۴۰ کیلومتری از شهر برای تردد به داخل شهر مسیر زیادی را طی می‌کنند و سهمیه سوخت آن‌ها باید جوابگوی نیاز آن‌ها باشد.

او همچنین از افزایش ۲۰ درصدی استفاده از تاکسی در اصفهان در پی افزایش قیمت بنزین خبر داد و گفت: در خطوط ویژه، خطی و بیش از ۹۰ درصد خطوط کورسی افزایش نرخ کرایه نداشتیم و دامنه میزان شکایات در سامانه مربوط به تاکسی‌ها نیز با تغییر محسوسی مواجه نبوده است.

هم اکنون در شهر اصفهان ۹ هزار و ۵۰۰ خودروی پلاک (ت)، هشت هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی سرویس مدارس و حدود سه هزار و ۵۰۰ آژانس تاکسی بی‌سیم بانوان فعال است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.