کشف جسد در بیجار

فرمانده انتظامی بیجار از کشف جسد مردی میانسال در ورودی این شهر از سمت همدان خبر داد و گفت: تحقیقات و آزمایشات پزشکی قانونی در مورد علت مرگ این مرد در دست انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سرهنگ محمدصادق پیروزی گفت: بر اساس گزارش و تماس مردمی شامگاه پنجشنبه با پلیس ۱۱۰ در خصوص کشف جسد مرد میانسالی در ورودی شهر بیجار، ماموران پلیس آگاهی شهرستان به محل اعزام شدند.

او افزود: جسد کشف شده مربوط به مردی حدود ۴۰ تا ۴۵ ساله است که پس از انجام مراحل قانونی برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد ضمن اینکه تحقیقات میدانی در خصوص هویت این فرد و محل زندگی او ادامه دارد.

فرمانده انتظامی بیجار افزود: پس از نمونه گیری‌های پزشکی و برخی اقدامات پلیسی، مجوز دفن این فرد صادر و صبح امروز جسد این مرد میانسال در باغ رضوان بیجار به خاک سپرده شد.

او یادآور شد: گمانه زنی‌ها و شایعاتی که در خصوص قتل این مرد در فضای مجازی و عمومی شهر وجود دارد بدون مدرک است و مورد تایید پلیس نیست البته در صورت اعلام نظر کارگاهان و پزشکی قانونی، علت مرگ به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

شامگاه پنجشنبه جسد یک مرد میانسال در زیر یکدستگاه خودروی سواری سمند که متعلق به خودش بود در ورودی شهر بیجار از سمت همدان کشف شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

برچسب ها: کشف جسد ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.