نفود داعش به جنوب موصل از سوی الحشد الشعبی ناکام ماند

نیرو‌های بسیج مردمی عراق تلاش تروریست‌های داعش برای نفود به شهر موصل در استان نینوا از سمت «جزیره صلاح الدین» را ناکام گذاشتند.

الحشد الشعبیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه سومریه عراق، نیرو‌های بسیج مردمی، الحشد الشعبی تلاش عناصر گروه تروریستی داعش برای نفود به شهر موصل را ناکام گذاشتند.

نیرو‌های الحشد الشعبی عراق بعد از اطلاع از قصد عناصر داعش که از سمت «جزیره صلاح الدین» راهی جنوب موصل در استان نینوا شده بودند، با آن‌ها درگیر می‌شوند و مانع از نفوذ تروریست‌ها به این شهر می‌شوند.


بیشتر بخوانید: نظامیان ترکیه خاک سوریه را ترک می‌کنند

حمله جنگنده‌های صهیونیستی به مواضع الحشد الشعبی


جمعه گذشته در پی حملات تجاوزکارانه ارتش تروریست آمریکا به فرودگاه بغداد، سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی عراق و تعدادی از همراهان آن‌ها به شهادت رسیدند.

در پی این اقدام تجاوزکارانه آمریکا، پارلمان عراق روز یکشنبه به اتفاق آرا، طرح خروج نیروهای خارجی از این کشور را تصویب کرد، که خود حامی تروریست‌های داعش و بوجودآورنده آن هستند و در قالب ائتلافی به فرماندهی ارتش تروریست آمریکا با بهانه مبارزه با فرزند تروریست خود دست به اقدامات مداخله‌جویانه در این کشور می‌زنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۱ دی ۱۳۹۸
آمريكا براي ضرورت حضورش در عراق نياز دارد كه مچدداً داعش را احياء كند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۱ دی ۱۳۹۸
عراق یه زودی دستخوش تحولات ناگوار خواهد شد
آخرین اخبار